Min domæne hos WOL er blevet erstattet af ~
Fra : Kim Schulz

Dato : 10-12-01 20:48

Hejsa Folkens
Da jeg idag ville opdatere på min side www.schulz.dk opdagede jeg til
min store forundring at min side er blevet erstattet af en reklame for
Tiscali. Jeg opdaterer siden dagligt så jeg er ret sikker på at dette er
sket idag (eller sent i nat).

Nogen der kender noget til hvorfor dette kan være sket?

Hvis det er til nogen hjælp så kan jeg nævne at jeg benytter et
Webhotel III.

Jeg sidder "desværre" ikke på en WOL linie så jeg kan ikke komme i
kontakt med deres nyhedsservere og min egen har ikke feed fra dem.

MVH
Kim Schulz

--
http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
Nørdesnak, attitude og alverdens usexede nyheder for nørder

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 10-12-01 20:56

On Mon, 10 Dec 2001 20:47:32 +0100, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

> [...]
>min store forundring at min side er blevet erstattet af en reklame for
>Tiscali. Jeg opdaterer siden dagligt så jeg er ret sikker på at dette er

Reklamen er ihvertfald væk nu...

/Jesper

Fra : Kim Schulz

Dato : 10-12-01 21:06

On Mon, 10 Dec 2001 20:55:49 +0100
Jesper Juul-Mortensen <na@na.na> wrote:

> Reklamen er ihvertfald væk nu...

nææe den siger stadig "Dette domæne er hostet af..." og så et stort
Tiscali billede.

MVH
Kim Schulz

Fra : Jakob Paikin

Dato : 10-12-01 21:12

On Mon, 10 Dec 2001 20:47:32 +0100, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

>Nogen der kender noget til hvorfor dette kan være sket?

I WOLs nyhedsgrupper er omtalt at andre har oplevet samme fejl - og at
der arbejdes på at løse det.

--
Jakob Paikin

Fra : Kim Schulz

Dato : 10-12-01 21:23

On Mon, 10 Dec 2001 21:19:02 +0100
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:
> "Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ikke fra TDC-ip

Nej for fejlen er netop blevet rettet jeg ved dog ikke hvad det er
der har været galt, men man kan da håbe på at de svare på de mails jeg
har sendt til support afdelingen.

MVh
Kim Schulz

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-12-01 22:12

Mon, 10 Dec 2001 20:47:32 +0100, skrev Kim Schulz
<kim@schulz.dk>:

>Jeg sidder "desværre" ikke på en WOL linie så jeg kan ikke komme i
>kontakt med deres nyhedsservere og min egen har ikke feed fra dem.

Du kan læse og skrive i interne Tiscaligrupper via webbrowser
uanset opkobling.

http://www.tiscali.dk => internet => support => nyhedsgrupper.
--
med venlig hilsen