Pc og/eller program lukker ned !
Fra : otto

Dato : 10-12-01 19:06

hej derude
jeg er ved at blive vanvittig !

jeg har win2000 pro på min ene pc'er.
bedst som jeg arbejder med et program - lukker pc'en ned -
BLÅ skærm - og teksten 'Beginning dump of physical memory..etc '
pc'en starter op igen .

jeg har formateret og geninstalleret men uden at det har afhjulpet
problemet.
Jeg har ikke virus !

Håber virkelig én af jer har et bud på hvad der er galt - så jeg kan få
arebjdsglæden tilbage .. det er simpelthen så irriterende og frustrerende
På forhånd tak

Hilsen Otto

Fra : Jean Pierre

Dato : 10-12-01 19:11

Tjek dine ram. Er det billige noname ram? Er de sat korrekt? Har set samme
episode hvor ramne var sat til PC133 og det kun var PC100 ram.

MVH Jean Pierre

Fra : otto

Dato : 10-12-01 19:27

Hej Pierre
Det var hurtig respons ...
Ja det er formendtlig billige RAM - 2* 32 MB klosser.
Ok - RAm er billige (!) nu måske jeg skulle købe nyt - i givet fald hvilke
.....?

Jeg fik lige et nyt nedbrud her - og fik set at der på den BLÅ skærm også
står flg. :

'Page fault in none paged area '

Hilsen Otto

Fra : Jean Pierre

Dato : 10-12-01 19:33

Scandisk, Defragmentering, prøv om du kan scorer dig nogle flere ram. Lyder
lidt krank at du kun har 2*32 MB i til Windows 2000... Det er alt for lidt.
Jeg går ud fra det er SD ram, så ville jeg i det mindste købe en Apacer 128
MB block, hvis dit board understøtter det. Ellers er det bare at skifte
tilbage til Windows 98 el. 95.

Fra : Jean Pierre

Dato : 10-12-01 19:34

PS mit Windows 2000 pro sluger 79 MB ram bare på idle, så dine 64 lyder
meget rigtigt til at være grunden til den ik spiller.

MVH Jean Pierre