Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera 6 og boomtown spil-klient
Fra : Thomas

Dato : 10-12-01 17:56

Hej

Jeg har netop hentet opera 6 og synes egentlig den virker som en fed
browser. Dog er jeg lidt ked af at jeg ikke ummidelbart kan bruge den når
jeg skal spille counterstrike via boomtowns hjemmeside. Jeg har prøvet at
hente spil-protokollen, men det virker stadig ikke. Virker opera 6
simpelthen ikke sammen med boomtown eller hva?

Venlig hilsen
Thomas

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 11-12-01 10:44

Thomas skrev (Thomas wrote) ...
> Jeg har netop hentet opera 6 og synes egentlig den virker som en fed
> browser.

Enig.

> Dog er jeg lidt ked af at jeg ikke ummidelbart kan bruge den når
> jeg skal spille counterstrike via boomtowns hjemmeside. Jeg har prøvet at
> hente spil-protokollen, men det virker stadig ikke.

Jeg ved ikke hvad omtalte spil er for noget, men Opera er nok ikke glad
for det hvis denne protokol er noget "hjemmestrikket" noget: Opera er
bedst til WWW-standarderne.

--
Peter Fjelsten
Træt af IEs sikkerhedshuller og Netscape/Mozillas langsomhed? Skaf dig