Fejl i mysql
Fra : Peter

Dato : 10-12-01 17:37

HJÆÆÆÆÆÆLP

Jeg har et problem med min mysql.

Det drejer sig om tilføjelse til database.

Mit script virker kun hver anden gang ???

Hvis jeg skriver 2 eller 3 bogstaver virker det - men hvis jeg
prøver at tilføje 5 eller flere dør den med følgende fejl:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21'

Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE
DB status value, if available. No work was done.

Tabellen står til varchar og 255 i tegn

Scriptet er skrevet i ASP

Er der andre der har erfaring med at Mysql kun virker hver anden
gang ??????

Med venlig hilsen

Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo Overgaard

Dato : 11-12-01 00:07

> Er der andre der har erfaring med at Mysql kun virker hver anden
> gang ??????

Nej hos mig virker mysql altid - hver gang

Hej Peter

Kunne vi se lidt af dit asp script, specielt sql delen... Så er der måske
een der kan hjælpe

mvh
Bo Overgaard

Fra : Peter

Dato : 11-12-01 15:43

Hej Bo

Det virker nu

Men tak for "hjælpen"

Hilsen

Peter

Fra : Jørn Andersen

Dato : 11-12-01 16:11

On Tue, 11 Dec 2001 14:43:02 +0000 (UTC), Peter <msako@hotmail.com>
wrote:

>Det virker nu

- og hvad gjorde ud så for at få det til at virke (så vi andre også
kan lære lidt ...)?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Peter

Dato : 12-12-01 12:58

Hej Jørn

Jeg skrev hele scriptet om

Jeg havde set mig blind på det første script og kunne bare ikke finde
fejlen!!

Så der var ombold - og så virkede det...

Så lige hvad fejlen var er jeg endnu ikke klar over..

Hilsen

Thomas