Klassifikationsfilter
Fra : Onkel Ond

Dato : 10-12-01 14:33

Hej NG!

Jeg er klar over at spørgsmålet har været oppe at vende et par gange, og
løsningen der er blevet postet virker sikkert også efter hensigten -jeg har
ikke selv haft problemet, og derfor ikke lejlighed til at afprøve løsningen.
Jeg er imidlertid blevet nysgerrig, for mine forældres computer er blevet
ramt af syndromet med automatisk klassifikationsfilter og et "blankt"
password. Det forhindrer dem i at se nogen som helst sider på nettet
overhovedet, førend de har været inde og slå det fra igen.
Jeg har sendt dem den vejledning Knud Gert har haft postet et par gange, men
jeg er jo selv blevet nysgerrig efter at vide hvorfor pokker det sker?
Fra den ene dag til den anden, er det slået til og forpester brugen af
internettet, men hvorfor?
Er der nogen der har et bud, så hører jeg det meget gerne.

Mange hilsner

/Onkel Ond