Deling af internetforbindelse
Fra : Claus Sloth Andersen

Dato : 10-12-01 13:40

Hej,
jeg har en WIN2000 maskine med 2 netværkskort :1 til TeliaStofa netværk
(fast ip-add), og 1 til mit LAN (forbundet via HUB).

På mit LAN er der totalt 3 maskiner. 2 stationære og 1 bærbar.

De 2 "gæste-maskiner" kan sagtens kører "Deling af Internetforbindelse" når
de kører Win98SE.

Men når jeg skifter til Win2000 på den stationærer nr. 2, så kan den ikke
komme på nettet. Jeg får en side der siger "This page cannot be dispalyed"
osv...

Jeg kan "se" den på mit LAN, men den vil ikke logge på internet. Jeg har
kørt "deling af internetforbindelse" på den, men det virker ikke på nogen
måde.

Er der nogen der har nogen råd?.

På forhånd tak
Claus

--
claus@deepdiver.dk
www.deepdiver.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-12-01 16:32

> Men når jeg skifter til Win2000 på den stationærer nr.
> 2, så kan den ikke komme på nettet. Jeg får en side der
> siger "This page cannot be dispalyed" osv...

<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics2kxp/index.htm>

Kort og godt; klienterne skal automatisk hente IP-adresser, når Windows2000
er server - ikke når Win98 er server.

Mvh.
Mikael

Fra : Claus Sloth Andersen

Dato : 10-12-01 22:59

Har lige laver "format C:\" finten og nu virker det uden problemer...

Mvh
Claus

--
claus@deepdiver.dk