Unlock Alcatel 501 v 124 ønskes. Århus C.
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-12-01 12:00

Se subject. Alcatel 501 - software 124 - ønskes unlocked.

Send mig en mail med pris og kontaktinfo.

PS: Hvad er seneste softwareversion ?

Fra : Jens Karstoft

Dato : 12-12-01 16:40

Hej Poul,

Seneste softwareversion er version 124, og denne kan du få låst op hos
www.unlockzonen.dk

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Povl H. Pedersen <nospam@home.terminal.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C1495BE.3080503@home.terminal.dk...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-12-01 22:43

On Wed, 12 Dec 2001 16:40:21 +0100,
Jens Karstoft <jens@unlockzonen.dk> wrote:
> Hej Poul,
>
> Seneste softwareversion er version 124, og denne kan du få låst op hos
> www.unlockzonen.dk

For sent. Jeg har netop bestilt et kabel (og får adgang
til BE5 unlock software) til US$ 23 inkl. forsendelse.

Kablet skal primært bruges til synkronisering af data
etc. Men jeg regner da med at låse min + en kollegas
telefon op.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-12-01 22:58

nospam@home.terminal.dk (Povl H. Pedersen) skrev i

> [...]
>
> Kablet skal primært bruges til synkronisering af data
> etc. Men jeg regner da med at låse min + en kollegas

Det skal du ikke være sikker på at du kan...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-12-01 23:20

On 12 Dec 2001 21:58:10 GMT,
Boris Mathiasen <admin@gsmunlockNO.dk> wrote:
> nospam@home.terminal.dk (Povl H. Pedersen) skrev i

> Det skal du ikke være sikker på at du kan...!

Jeg har nogle PC'er at prøve med. Jeg så et eller
andet sted, at det rigtige "flash" kabel har en
MAX-232 spændingsregulator for at overholde RS-232C
standarden (signalniveau på +/- 12 volt i stedet for
kun +/- 5 volt). Men om ikke andet har jeg da
komponenterne liggende så jeg kan lave en RS-232C
han/hun ting der transformerer spændingen på plads.

Sidst jeg bruge min MAX-232 var til at lege smartcard
med min Macintosh baserede hjemmekodede DES
krypteringsting for 4-5 år tilbage. En sådan kunne
jo interfaces til en satellit dekoder og DES kryptere
billedet så det blev læsbart på skærmen :)

Fra : Jens Karstoft

Dato : 14-12-01 09:23

Bare af ren nysgerrighed må jeg lige spørge hvad det program hedder som du
kan få for 23$?
Der er nemlig ret mange programmer af den type som lover en hel masse, men
som ikke kan bruges til noget når det kommer til stykket..

Mvh
Jens Karstoft
Povl H. Pedersen <nospam@home.terminal.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrna1fm10.n79.nospam@home.terminal.dk...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-12-01 12:45

On Fri, 14 Dec 2001 09:23:03 +0100,
> [...]
> Der er nemlig ret mange programmer af den type som lover en hel masse, men
> som ikke kan bruges til noget når det kommer til stykket..

Det ved jeg ikke. Den polske site (hvor jeg købte kablet)
virker endnu ikke med mit brugernavn/password.

Jeg har dog hørt, at det primære problem med unlock via
kabel af Alcatel telefoner er at man ikke har tiltrækkeligt
højt spændingsniveau på serielkablet, og derfor ikke kan
skrive til chip'en.

Men som sagt, kablet er sekundært købt til at forsøge
unlocking.

Hvis det virker er jeg glad. Men jeg er jo under alle
omstændigheder bundet 6 mdr.

Jeg har oså set dyrt software, med dongle, der kan klare det.

Fra : Jens Karstoft

Dato : 14-12-01 19:54

Jeg har selv en ekstern strømkilde til et kabel som fungerer til at unlocke
med, men det er ikke godt nok. Jeg har også selv prøvet med diverse
programmer deriblandt allbe528, men det virker ikke overhovedet..
Men jeg hører gerne fra dig når du får det testet!

nyhedsmeddelelse:slrna1jphr.ao8.nospam@home.terminal.dk...