pro@ccess og flytning.
Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 09-12-01 23:57

Hej Alle!

Kan man flytte en PRO@ccess, eller skal den siges op og bestilles på den nye
adresse.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Jacob Kristiansen

Dato : 09-12-01 23:59

Hej.

I følge TDC abonnementsvilkår, kan den flyttes til den ny adresse, uden det
koster noget.

Jacob

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 10-12-01 00:07

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> wrote:

> Kan man flytte en PRO@ccess, eller skal den siges op og bestilles på den
nye
> adresse.

Nå, nu virker zillion.dk pludselige med IE60 igen, og jeg kan se:

-----8<-----
18. Flytning og midlertidig nedtagning
Kunden kan få flyttet en tilslutning inden for Danmark. Bestilling af
flytning sker ved henvendelse til TDC Internet, medmindre andet er aftalt.
Hvis kundens tilslutning ikke er flyttet senest 5 arbejdsdage efter det
aftalte tidspunkt, kan der efter henvendelse til TDC Internet gives en
forholdsmæssig reduktion i abonnementsbetalingen. Kunden har ikke krav på
erstatning i anledning af forsinkelsen.
Hvis det i forbindelse med en flytning er nødvendigt at ændre Pro@ccess
numre, vil de nye numre fremgå af ordrebekræftelsen.
Kunden kan få en tilslutning afbrudt for senere flytning eller genåbning.
Abonnementet samt betaling løber uændret videre. Enhver flytning må påregnes
at afføde en ny konfiguration af IP-routeren, som betales af kunden.
-----8<-----

Jeg kan se at de nævner at jeg skal betale for en konfiguration af routeren,
men det behøver jeg ikke, jeg har købt min egen, og konfigurerer den derfor
selv.

Det er det eneste de skriver om betaling, kan jeg af dette udlede at
flytningen er gratis ?

Fra : Søren Blom

Dato : 10-12-01 02:34

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> skrev i
> [...]
derfor
> selv.
>
> Det er det eneste de skriver om betaling, kan jeg af dette udlede at

Hvad med at spørg TDC, jeg tvivler på at de gør noget gratis.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 10-12-01 22:27

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

> Hvad med at spørg TDC, jeg tvivler på at de gør noget gratis.

Da jeg postede indlæget regnede jeg ikke med at kunne bruge www.zillion.dk,
da den længe har giver scriptfejl på min Internet Explorer 6.0.

Men det er nu rettet.

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 11-12-01 07:56

Ulrik Lunddahl wrote:

> Da jeg postede indlæget regnede jeg ikke med at kunne bruge www.zillion.dk,
> da den længe har giver scriptfejl på min Internet Explorer 6.0.

Hvis du eller andre oplever tekniske fejl, er i meget velkomne til at
fortælle om dem til webmaster@zillion.dk, så skal vi gerne rette dem

// Flemming
--
Flemming Mahler Larsen, Media & Portal Technology @ TDC Internet