ADSL og gode tips
Fra : jesperfrehr

Dato : 09-12-01 22:23

Har i nogle gode tips til en kommende ADSLbruger. Jeg tænker bl.a. på
hvordan man kontrollerer megamange oppoppende vinduer der popper op igen
når man lukker dem. De kommer især ved vandring på sider med tvivlsomt
indhold (man KUNNE jo selvfølgelig lade være).

Er der mulighed for at kontrollere de oppoppende vinduer, eller for at
lukke flere af dem af gangen?

http://www.kandu.dk/

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 09-12-01 23:36

"jesperfrehr" <jesperfrehr.news@kandu.dk> wrote in message

> Er der mulighed for at kontrollere de oppoppende vinduer, eller for at
> lukke flere af dem af gangen?

Tjaeh, en måde kunne måske være at bruge Opera (www.opera.com) istedet for
IE. Opera kører med alle vinduer indenfor hovedvinduet så hvis det bliver
for meget lukker du bare Opera ned. Opera er enten adware (browseren har et
lille vindue, de viser annoncer) eller payware (slip slanterne).

Mvh Ebbe

Fra : Rado

Dato : 10-12-01 01:14

On Sun, 09 Dec 2001 21:22:55 GMT, "jesperfrehr"
> [...]

>indhold (man KUNNE jo selvfølgelig lade være).
>
>Er der mulighed for at kontrollere de oppoppende vinduer, eller for at

Der findes programmer der kan gøre dette automatisk. Jeg lavede lige
en Copernic søgning på "no popup" og fik bl.a. følgende:

http://www.stoppops.com/?ad_id=201
http://www.dummysoftware.com/popupdummy.html
http://www.meaya.com/

freeware:
http://wwwwin.wplus.net/pp/fsc/

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Esben

Dato : 11-12-01 06:04

"jesperfrehr" <jesperfrehr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indhold (man KUNNE jo selvfølgelig lade være).
>
> Er der mulighed for at kontrollere de oppoppende vinduer, eller for at

Er det virkelig et ADSL-specifikt problem?

--
Esben