mangler mus og keyboard
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 09-12-01 22:17

Hej alle.

Jeg ved ikke rigtig hvad der er sket med min pc, men efter at jeg pludselig
havde problemer med at taste enkelte taster udviklede problemet sig langsomt
til at jeg hverken kunne benytte mus eller keyboard.
Nu starter min pc i fejlsikret tilstand og jeg kan overhovedet ikke komme i
kontakt med hverken mus eller keyboard - betyder reelt at jeg ikke kan
foretage mig nogen ting på pc'en hverken rette drivere eller foretage en
reinstallering af win98 2.
Jeg skal nok lige nævne at selvom jeg tager stikket ud til mit keyboard og
genstarter får jeg ingen meddelse om at dette ikke er tilsluttet, hvilket
jeg ville mene skulle finde sted.
Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre for at komme videre????? Håber
virkelig på svar!!
-skriver fra en vens pc.

Mvh
Michael R

Fra : Aksel

Dato : 10-12-01 22:05

Har du prøvet med et andet tastatur, ikke fordi jeg tror på den løsning når
det er galt med både tastatur og mus
Hvis du har en startdiskette skal du prøve at starte med den, den diskette
du opretter fra win98 har musedriver, hvis det virker er det din windows der
er noget i vejen med, så kan du geninstallere fra dos mode, det påvirker
ikke dine programmer, men genopretter windows .
Hvis det heller ikke virker i dos har du et alvorligt problem, så er det
sandsynligvis en hardwarefejl på dit bundkort.

Hilsen Aksel

Fra : Bjørn Petersen

Dato : 10-12-01 22:40

Hvis dit tastetur ikke virker inden Windows starter op, er det næppe Windows
skyld!

Ved godt at dette ikke er den mest udspekulerede løsningsmodel, men prøv at
slå/bank/tryk/stræk/vrid lidt der hvor din mus og dit tastetur sidder i
bundkortet, hvis det overhovedet gør en forskel er det så nok en løs
forbindelse, og en tur rundt om garantibeviset ville være passende!

Bjørn