mangler mus og keyboard
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 09-12-01 22:17

Hej alle.

Jeg ved ikke rigtig hvad der er sket med min pc, men efter at jeg pludselig
havde problemer med at taste enkelte taster udviklede problemet sig langsomt
til at jeg hverken kunne benytte mus eller keyboard.
Nu starter min pc i fejlsikret tilstand og jeg kan overhovedet ikke komme i
kontakt med hverken mus eller keyboard - betyder reelt at jeg ikke kan
foretage mig nogen ting på pc'en hverken rette drivere eller foretage en
reinstallering af win98 2.
Jeg skal nok lige nævne at selvom jeg tager stikket ud til mit keyboard og
genstarter får jeg ingen meddelse om at dette ikke er tilsluttet, hvilket
jeg ville mene skulle finde sted.
Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre for at komme videre????? Håber
virkelig på svar!!
-skriver fra en vens pc.

Mvh
Michael R

Fra : john tilsted

Dato : 10-12-01 00:11

Hej Michael

Prøv først at gå i kontrolpanel/system/enhedshåndtering og se om der er gule
udråbstegn !
Marker dit tastatur og tryk: Opdater og gør ligeledes ved MUS

Hjælper dette ikke, er jeg bange for at du skal formaterer harddisken og
instalerer Win igen.

God fornøjelse!!
Hilsen John

Fra : Seth

Dato : 10-12-01 02:39

"john tilsted" <john.tilsted@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Marker dit tastatur og tryk: Opdater og gør ligeledes ved MUS
>
> Hjælper dette ikke, er jeg bange for at du skal formaterer harddisken og

Det tror jeg han får lidt svært ved John....han kan jo hverken bruge mus
eller tastatur.
Har desværre ikke selv en løsning, men ville nok tage et kig på mit
bundkort...kunne jo være der var en løs forbindelse mellem connector og
mobo.

Seth

Fra : cheesedealer

Dato : 10-12-01 09:54

"Seth" <crow_104@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg han får lidt svært ved John....han kan jo hverken bruge mus
> eller tastatur.

Hvis den kan tage både seriel og PS2 mus, så prøv om du kan skifte mus. Jeg
havde et bundkort som jeg ikke kunne komme i kontakt med med min serielmus.
Det viste sig at den kunne tilsluttes PS2 mus via et stik på bundkortet.

PH

Fra : Esben

Dato : 10-12-01 11:47

"Michael Rasmussen" <mermic@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ville mene skulle finde sted.
> Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre for at komme videre????? Håber

Har du prøvet med et andet keyboard?

--
Esben