Kabel fra Computer til TV
Fra : PhMagic

Dato : 09-12-01 21:30

Hejsa

Jeg skal bruge et kabel fra mit voodoo3 tv-kort til mit tv, jeg undrer mig
lidt over hvilket kabel jeg skal bruge, jeg har allerede en lille
scart-adapter med plads til lyd og billede ... hvilket kabel skal jeg bruge
?

MVH

Danni

Fra : PhMagic

Dato : 09-12-01 21:36

den scart adapter jeg har 3xPhono / 1 SVHS

Fra : Seth

Dato : 09-12-01 22:16

> "PhMagic" <dphilipsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> bruge

Du kan gå ned i enhver radio/edb butik og sige at du skal have et dvd kit.
De findes allerede samlet i 10, 20 og 30 meter... Jeg købte mit i Eletronic
World.

Hvis du ikke vil have et sæt, så skal du bruge et s-vhs kabel og 2 audio

Seth