Ny mus - Hvad skal jeg købe??
Fra : Jacob Strue

Dato : 09-12-01 15:16

Jeg går og overvejer at få en ny optisk mus, men hvad er der at foretrække?

Jeg overvejer Microsoft's IntilliMouse Optical 6000, da den har 6000
image/sec som efter sigende er godt??
Ellers er der jo Logitech's MouseMan Dual Optical, som har 2*2000 image/sec
og tilmed har 800 cpi (count per inch) hvor Microsoft's kun kører med 400
cpi.
Her er da virkeligt forskel eller ?? Og hvad er så bedst at have: 6000
image/sec som Microsoft siger eller 800 cpi som Logitech siger?

Prisen er hhv. 399,- for Microsoft's IntilliMouse Optical 6000 og 339,- for
Logitech's Dual Optical. 60,- kroner i forskel er jo ikke meget, men hvad
skal man købe? Eller skal man spare en lille 100 kroneseddel og "bare" købe
en alm Optisk mus fx. Logitech wheel mouse Optical SE?

Er ikke interesseret i en trådløs...
Jacob

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-12-01 16:40

Hej.

Jeg har nu haft min "Logitech Mouseman Dual Optical" i omkring 3 uger, og
det er uden sammenligning den fedeste mus jeg nogensinde har ejet. Godtnok
har den "hale" men i forhold til F.eks den Cordless optical som jeg har på
jobbet, så reagerer den lynhurtigt, og er dejlig let at bevæge rundt.
Microsofts mus kender jeg desværre ikke så meget til, men jeg kan varmt
anbefale den anden....

Mvh. Kim Kristensen