2 lydkort i samme maskine?
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 09-12-01 13:01

Kan det på nogen måde lade sig gøre at lave en PC med to lydkanaler til
stereo i stuen og to lydkanaler til stereo i køkkenet, når ingen af de ialt
fire kanaler må spille det samme.

Det skal være sådan at jeg kan spille et stykke musik i køkkenet og et andet
i stuen helt uafhængigt af hinanden.

Jeg har en ide om at dette kræver flere lydkort monteret i den samme PC, men
kan det overhovedet lade sig gøre?

Claus

Fra : Ultra

Dato : 09-12-01 13:46

> kan det overhovedet lade sig gøre?

Det tror jeg godt. Der skulle ikke være problemer i at jave mere end et
lydkort i en pc. Det drejer sig nok nærmere om at finde et program der kan
arbejde med mere end et lydkort. Jeg ved at programmet
http://www.bpm-studio.com/ , som er beregnet til diskoteksbrug kan.

/Ultra

Fra : LarsS

Dato : 09-12-01 16:50

"Ultra" <ultra@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> lydkort i en pc. Det drejer sig nok nærmere om at finde et program der kan
> arbejde med mere end et lydkort. Jeg ved at programmet

Ja, jeg har 2 lydkort og det er som Ultra skriver. Men
osse i WinAmp kan man vælge hvilket lydkort der skal
sendes signal til:
i Plug-ins-Output -> waveOut plugin: configure:
indstil ønsket lydkort i Output device-box.

/LarsS