Windows XP Er Fedt.!
Fra : Musik er Livet...

Dato : 09-12-01 04:50

Wouuuu.!
*********
Hello mr. bill gates.......

Fra : Rune Christiansen

Dato : 09-12-01 10:30

du forstår squ da at komme med et par utrolige dumme indlæg....

Er det noget du er født med, eller har du gået på skole?

Fra : Scar

Dato : 09-12-01 11:51

ROFL

Fra : Ronni / The real one~

Dato : 09-12-01 14:31

> du forstår squ da at komme med et par utrolige dumme indlæg....
>
> Er det noget du er født med, eller har du gået på skole?

ROFLMAO ! :))))

Det var sku da den fedeste kommentar!

mvh
Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : René-Lone.

Dato : 09-12-01 17:40

Det kan da godt være det måske var et lidt dumt indlæg ,men det er sku da
rart at høre at der trods alt er nogen der sætter pris på de små ting her i
livet ,såsom at han endelig mener at have fundet det han har manglet i den
tid som han har rodet med comp . PS .jeg er da glad på dine vegne.René

Fra : Ronni / The real one~

Dato : 09-12-01 18:47

> [...]
> livet ,såsom at han endelig mener at have fundet det han har manglet i den
> tid som han har rodet med comp . PS .jeg er da glad på dine vegne.René

Grunden til at han måske også får kommentaren, er nok at det overhovedet
intet har med hardware at gøre, og derfor er posten fuldstændig forkert
placeret!
Desuden, hvad kommer det os andre ved at han synes det er fedt ?

Det er fedt! øøøh... okey... og?

Det er jo ikke ligefrem en post, der gør os andre klogere!
Han kunne lige så godt råve det ned i en spand mel!

mvh
Ronni
ronni1@ofir.dk