hvad er løsningen på det her...
Fra : Musicman

Dato : 08-12-01 15:27

(5*45-10/6)

det var det hele håber der er en der kan hjælpe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Jørgensen

Dato : 08-12-01 15:34

Musicman wrote:

> (5*45-10/6)
>
> det var det hele håber der er en der kan hjælpe

Du skriver til en clientsidescriptgruppe for at spørge om hvad et
regnestykke giver - ROTFL!

Svaret er i øvrigt 223,3333333333333[ogenhelmassefleretretaller]

/Jonas

Fra : Musicman

Dato : 08-12-01 15:46

jeg ved det godt, men jeg har prøvet andre steder uden held.

Ps: tak for svaret.:)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-12-01 16:08

Musicman skrev:

>jeg ved det godt, men jeg har prøvet andre steder uden held.

Prøv en lommeregner næste gang, eller find et stykke papir og en
skriver - sådan et stykke papir kan nogle ting

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Jonas Jørgensen

Dato : 08-12-01 21:03

Musicman wrote:

> jeg ved det godt, men jeg har prøvet andre steder uden held.
>
> Ps: tak for svaret.:)

Da du poster i en gruppe om clientside-scripting kan man vel formode at
du kender lidt til JavaScript, så du kunne jo have prøvet med

<script type="text/javascript">
alert(5*45-10/6);
</script>

/Jonas

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 09-12-01 17:12

"Musicman" <musicman@it.dk> wrote in message news:9ut7vk$o0q$1@sunsite.dk...
> (5*45-10/6)
>
> det var det hele håber der er en der kan hjælpe

Tænk at spilde 100-vis af menneskers tid med noget man kunne have løst med
sin lommeregner på 10 sekunder!!!

Killfilter aktiveret.

--
Mvh. Mogens