pioneer dvd
Fra : Karin & Carsten

Dato : 08-12-01 15:23

Hej

Hvordan skifter jeg landekode på mit pioneer dvd drev
håber der er nogle der kan hjælpe mig

hilsen

carsten

Fra : Jakob M

Dato : 08-12-01 17:15

"Karin & Carsten" <c.g.l@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan skifter jeg landekode på mit pioneer dvd drev
> håber der er nogle der kan hjælpe mig

Du har selvfølgelig prøvet Google ?.
http://www.google.com/search?num=50&hl=da&q=pioneer+dvd+region+change&lr=

Mvh
Jakob

PS: Dammit OE stinker, lighedstegnet bliver ikke markeret som del af linket
hvilket det er !.

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 08-12-01 17:26

Jakob M wrote:

> PS: Dammit OE stinker, lighedstegnet bliver ikke markeret som del af linket
> hvilket det er !.

Yep, men husk på at Google, Tux og Emacs er dine venner

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 08-12-01 17:50

Du skal finde en Firmware der er cracket til regionsfrit drev. Først skal du
finde ud af præcis hvilket drev du har, derefter prøv da at søge på
www.google.com efter firmware region og navnet på drevet, eller vend tilbage
hertil. Nogle modeller af Pioneer drev er låst op fra fabrikken og skal bare
nulstilles med et stykke software af og til.

Jonny

Fra : Madsen

Dato : 08-12-01 20:22

"Karin & Carsten" <c.g.l@get2net.dk> skrev:

> Hvordan skifter jeg landekode på mit pioneer dvd drev
> håber der er nogle der kan hjælpe mig

Prøv et kig i denne gruppe:

Madsen.

Fra : Torben Christensen

Dato : 08-12-01 21:25

"Karin & Carsten" <c.g.l@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan skifter jeg landekode på mit pioneer dvd drev
> håber der er nogle der kan hjælpe mig

I 'kontrolpanel' vælger du 'system'. Under 'enhedshåndtering'+cdrom drev
klikker du på pioneer hvorefter man kan indstille til dansk landekode.

Vil du gøre dit dvd drev kodefri er der gode muligheder på
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/

--
mvh. Torben