Kapow/Spild din tid.
Fra : Chris Lytken

Dato : 08-12-01 15:05

Det meget opreklamerede Kapow badsal / badannoncer under www.kapow.dk er
fuldkommen spild af tid.

Har amn fundet interessante bade og registreret dem under favoritter, kan
man sa gennemse dem, ved at man bliver stillet videre til forhandleren,
brookeren.
De fleste af dem har sa ikke den i kapow beskrevne bad alligevel.
Har de baden, sa er prisen der er angivet i Kapow for det meste forkert, og
med forkert mener jeg flere hundrede tusinde kroner.
TILO KAPOW KAN JEG ALTSA KUN SIGE KARAMBA OG FLUSH NED I SOTOALETTET TIL
GLADE FOR HR. AUKEN OG EFTERFOLGER.
Hilsen Chris Lytken

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 08-12-01 17:19

Hej Chris!

2 ting:

1. Jeg er ikke enig - Kapow er MEGET nyttig, når man vil se hvad der er til
salg hos mange forskellige mæglere. God søgefunktion!

2. Lær at stave

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 08-12-01 19:39

Ja, når man tænker på hvor meget lort Chris selv lukker ud i denne
nyhedsgruppe så er det jo bemærkelsesværdigt, at han kan magte at være
utilfreds med Kapow. Jeg deler Lasses standpunkter.

Iøvrigt kan jeg tilføje, at jeg de sidste par måneder har fundet to
(ubetydelige) fejl i Kapow's links. Jeg har mail'et begge til Kapow og de
har været eksteremt responsive og venlige. Begge fejl blev løst yderst
professionelt på under et døgn. Jeg opfordrer hermed andre til at gøre det
samme.

/Bjarke

Fra : Karsten

Dato : 12-12-01 00:42

Jeg er heller ikke enig.
Jeg har brugt den med stor held.
Selve funktionen med at maile, når der kom nye emner fungerede dengang
jeg brugte den ikke så godt, men det har formodentligt rettet sig
siden (det var sidste år).
Der er en del fejl i specielt priserne, men det kan Kapow altså ikke
klandres for, da de bare skiver det forhandleren opgiver...

Det mest irriterende er de forhandlere, der istedet for at linke
direkte til den pågældende båd, linker til deres (til tider dårlige)
forside, hvorfra man så kan kæmpe sig igennem til man måske finder den
båd man søgte!

Fra : Chris Lytken

Dato : 20-12-01 22:27

Med al de fejl de efterhaanden mange svarere har naevnt her, forstaar jeg
ikke hvordan man saa stadigvaek kan paastaar at KAPOW er noget vaerd.
Forsoeg bare at laese de forskellige svar igennem, gange de fejl der er
naevnt med 10 og saa har du kvaliteten. Ifoelge min vurdering er der MANGE
andre sider der er MEGET bedre. Saafremt der menes der er behov for en
fortegnelse over dem kan jeg godt skrive een.
Kapow er godt fordi den nemelig er god. Hr. Duehring ville ikke have kunnet
finde paa en bedre Tautologie.
Hilsen Christof

Fra : Christian Riis

Dato : 21-12-01 00:42

> Med al de fejl de efterhaanden mange svarere har naevnt her, forstaar jeg
^^^^^^^^^^^^^^ ja, ja, Chris - ingen er jo perfekte, vel?

Christian ;)

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 21-12-01 14:38

Hej evigt-nyhedsgruppe-skrivende-Chris...

Det kan godt være at der går ged i prisen på Kapow en gang i mellem - Men
det er vel for så vidt lige meget???

Søger man båd er det vel sjældent alene prisen man søger efter? Søger man
efter bådtype, er der ingen problemer!

Vil man vide prisen på båden, kan man bare klikke på linket, og så finde
prisen på forhandlerens hjemmeside.
-Og at linket så ikke altid fører direkte til båden, men til hovedsiden er
altså ikke noget der kan sætte mit pis i kog! Jeg vil godt vædde en flaske
Nordsøolie på, at jeg kan finde en given båd på et hvilket som helst site på
under 1 minut! Endvidere kan det da være at man finder en helt anden båd på
forhandlersitet, som man ellers ikke havde fundet...

Kapow er godt fordi:
1. Det er den eneste OMFANGSRIGE danske søgemaskine, der har både fra flere
forskellige forhandlere
2. Den har en masse rigtigt gode søgefunktioner, hvor man kan søge alt lige
fra lande til priser...
3. Den er let overskuelig og hurtig

Så KAN det da være lige meget med små fejl hva?

Lasse

Fra : Boerge Mueller

Dato : 21-12-01 14:54

Hej Lasse

Så vil jeg godt inkassere den flaske Nordsø olie.
Jeg har netop søgt på en Bianca
I længder fra 5-20 meter
Årgang fra 1980-2002
Priser fra 0 - 1.000.000
Alle lande

Intet hit......

mvh
/Børge

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 21-12-01 15:05

Hej Børge! -Godt forsøg!

Men jeg mente nu, at når man HAR fundet en båd på Kapow, og så klikker på
linket, kommer man ind på forhandlerens hjemmeside - Nogen gange forsiden...
Her er det så jeg mener, at jeg kan finde den båd der er søgt på på under 1
minut...

VH Lasse

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-12-01 16:27

Isang tao pinangalanan Boerge Mueller nagsulat :

>Hej Lasse
>
>Så vil jeg godt inkassere den flaske Nordsø olie.

Du kan godt aflevere den igen.
Hvis man afkrydser alle lande får man 30 hits.

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 21-12-01 17:48

I øvrigt ville det da virkelig være rart med en fortegnelse over hvilke
søgemaskiner du mener der er bedre??? - For hvis det virkelig passer at de
er bedre, så vil jeg - og sikkert mange andre - måske benytte dem i
stedet...

/Lasse