Jeg er så gal
Fra : AnnetteS

Dato : 08-12-01 13:36

Vores nabo har fået julegris hjem. De har taget hvad de vil bruge af
grisen og smidt resten i skellet over til vores have, så min og min nabo
til den anden side's hunde har ædt det her julegris og de har nu været
syge i ca. 4 dage. De har tynd mave og kaster op hele tiden.
Jeg har opgivet at snakke med den dame, hun har flere gange taget andre
naboer's katte til sig fordi hun ikke mener folk passer deres dyr
ordentligt og kun hende kan passe dem ordentligt. Det skal lige siges at
den ene kat hun havde taget til sig blev passet fint, jeg ved ikke med
de andre.
Vi har nu snakket om at ringe til teknisk forvaltning, for det er da
dybt forurenende, tiltrækker rotter osv ikke? Har i nogle andre forslag
til hvad vi kan gøre for jeg er godt træt af opkast og tynd mave...:(

http://www.kandu.dk/

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-12-01 17:17

"AnnetteS" <AnnetteS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har nu snakket om at ringe til teknisk forvaltning, for det er da
> dybt forurenende, tiltrækker rotter osv ikke? Har i nogle andre forslag
> til hvad vi kan gøre for jeg er godt træt af opkast og tynd mave...:(

Som det står i den gamle julesang " Selv Lænkehunden får dobbelt sul for den
skal også vide det er jul "

Jeg ville ikke give hunden noget at spise i et døgnstid foruden vand (helst
afkølet kogt vand) og så kan du give den noget yougurt, gerne A38 om morgen
og noget kogt ris og fisk / kylling om aften.

Så skal det nok fortage sig i løbet af et par dage.

Hvis det kan være nogen trøst så tror jeg din hund har hygget sig . Men
ellers er det ikke skadelig.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 08-12-01 17:27

AnnetteS <AnnetteS.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> dybt forurenende, tiltrækker rotter osv ikke? Har i nogle andre forslag
> til hvad vi kan gøre for jeg er godt træt af opkast og tynd mave...:(

Ligger ådslet der stadig? Det lyder da helt vildt , det kan man sku da ikke
bare sådan smide udenfor ?har de ikke skraldespande?

Har naboen ik en bil i kan smide ådslet ind i om natten ? Eller mas det
igennem deres brevsprække hvis de har sådan en

Ja der kommer da rotter ,ræve , katte ,mus o.s.v. og så kommer der rigtig
til at florere sygdomme !så det er bare med at få det væk inden jeres hunde
bliver endnu mere syge !

Fra : MM

Dato : 08-12-01 19:27

Det var dog afsindig ulækkert...Håber I har fået gjort noget ved det, for
det kan da bestemt tiltrække rotter og alverdens andre lækre ting

Fra : Verner

Dato : 08-12-01 21:23

On Sat, 08 Dec 2001 12:36:03 GMT, "AnnetteS" <AnnetteS.news@kandu.dk>
wrote:

>Vores nabo har fået julegris hjem. De har taget hvad de vil bruge af
>grisen og smidt resten i skellet over til vores have

Svin skal behandles som svin - smid resterne ind gennem brevsprækken !

Verner

Fra : EI

Dato : 08-12-01 21:57

JO det er da noget "griseri"

men giftigt er det jo ikke, og hvis der var fedt på, ville havens
fugle have elsket det her i vinter !

nu skriver du ikke om du bor i by eller med lidt mere "luft" omkring
dig, for det kunne jo ligeså godt ha været en hare der var død af
sygdom din hun havde spist ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : AnnetteS

Dato : 08-12-01 23:41

Vi bor i Viskinge,- en mindre landsby men vores haver grænser sammen i
en trekant og min ene nabo's to rottweilere og min egen hovawart er alle
blevet syfe af det,- og min nabo så resterne af det både i haven og på
hendes stuegulv. Jeg er først flyttet til for 1 mdr siden, men de andre
naboer herude fortæller at den problematiske nabo gør sådan hver jul.
Det må da være giftigt i forhold til grundvandet og i øvrigt et
forbandet svineri i en by,- havde hun boet ude på hendes egen bondegård
langt fra alt og alle og hun smed det på en mødding ville jeg være
ligeglad, men på det nærmeste i min have?? Der sætter jeg grænsen.

Vi kontakter teknisk forvaltning på mandag og ser hvad der kan gøres. :)

http://www.kandu.dk/

Fra : EI

Dato : 09-12-01 18:55

> Det må da være giftigt i forhold til grundvandet og i øvrigt et
> forbandet svineri i en by,- havde hun boet ude på hendes egen
bondegård
---

Giftigt ??

Svineri JA! i høj grad

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Mona

Dato : 12-12-01 09:01

> [...]
grænsen.

> Vi kontakter teknisk forvaltning på mandag og ser hvad der kan

Hej Annette.

Hvordan gik det så?
Hvad sagde-skråstreg-gjorde Teknisk Forvaltning?

Mange hilsner fra

Mona

Fra : john tilsted

Dato : 09-12-01 14:34

Hej Annette

Jeg er helt enig med Finn.

Først gælder det om at få din hund OK. A 38 eller alm yougurt/kylling og
kogt vand og absolut INTET andet de næste 2 døgn.

Dernæst ville jeg samle resterne op i en plastikpose og lægge det ved fruens
dør, jeg kunne da også finde på at sige et par borgerlige ord.

Der var engang en mand der gik tur med sin hund, den skulle altid pølse
foran voret låge,
jeg holdt øje med ham og havde en papirspose parat, og da det skete igen,
drønede jeg ud og samlede det op i posen og løb efter ham og gav ham posen
og sagde: HEJ, du glemte noget!!!!
Problemet er nu løst!
Venlig hilsen
John

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 09-12-01 15:04

"john tilsted" <john.tilsted@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Først gælder det om at få din hund OK. A 38 eller alm
yougurt/kylling og
> kogt vand og absolut INTET andet de næste 2 døgn.

Jeg ville helt klart tilsætte HUSK til A38 eller yougurt men
derudover er vi enige ... HUSK er et maveregulerende naturkosttilskud
der også er lanceret til dyr under navnet psylivet. og kan varmt
anbefales til maveproblemer af en hver art .. ...og fremgangsmåden med
at give damen hvad hendes er synes jeg er helt OK .. den ville jeg
helt sikkert ikke gå ad vejen for at bruge ... mvh Ami