forsvundne indlæg & udligningsafgift
Fra : Dorlys

Dato : 08-12-01 08:56

Forsvundne indlæg:
Jeg har i den relative korte tid jeg har fulgt denne nyhedsgruppe 2 gange
oplevet at flere dages indlæg er forsvundet. Hvordan sker det - er det kun
på min PC de forsvinder eller er det på newsserveren, så de er væk for alle
læsere?

Udligningsafgift:
Efter for første gang at have fået en diesel handicapbus, har jeg fået en
opkrævning på udligningsafgift, men kan ikke gennemskue udregningen af
denne.
Så vidt jeg har forstået skal man som ejer af en handicapbus kun betale 35%
af afgiften og ved opslag på nettet kan jeg se beløb nævnt på kr 45 / 3 md /
100kg for 2001 og kr 48 / 3 md / 100 kg for 2002.
Jeg har fået en regning på kr 1010 fra 1/11-2001 til 31/10-2002.
Bilens egenvægt er 2100 kg.

Ulla Lykke Sørensen
http://www.hovedsagen.dk

Fra : Leonard

Dato : 08-12-01 10:48

> [...]
>100kg for 2001 og kr 48 / 3 md / 100 kg for 2002.
>Jeg har fået en regning på kr 1010 fra 1/11-2001 til 31/10-2002.

2100 kg / 100 kg = 21
21 * 45 kr * 4 = 3780 kr
3780 kr * 35% = 1323 kr.

Det er da ikke så meget ved siden af
Hvor på nettet har du fundet oplysningerne ?

--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i Paraplegikerkredsen
Brug tilgængelighedsbasen på http://paraplegi.dk/

Fra : Dorlys

Dato : 09-12-01 00:38

Her:
http://www.skm.dk/tal/satser/afgift-vegt.php3

Ulla Lykke Sørensen
http://www.hovedsagen.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-12-01 13:23

On Sat, 8 Dec 2001 08:55:44 +0100, "Dorlys" <dorlys@email.com> wrote:

>Forsvundne indlæg:

Prøv at nulstille gruppen. Evt. lave en unsubscribe og subscribe igen.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Sverre Stokke

Dato : 13-12-01 21:25

dorlys@email.com,Ny-Internet writes:
> [...]
>oplevet at flere dages indlæg er forsvundet. Hvordan sker det - er det kun
>på min PC de forsvinder eller er det på newsserveren, så de er væk for

Min leverandør af nyhedsgupper har ikke været leveringsdygtig i tre
måneder

Hilsen Sverre.

Fra : Derly Lütken

Dato : 14-12-01 09:17

On Thu, 13 Dec 2001 21:25:14 +0100, Sverre Stokke wrote:

> Min leverandør af nyhedsgupper har ikke været leveringsdygtig i tre
> måneder

mon ikke det er selvforskyldt??

--
\\Derly

Fra : Sverre Stokke

Dato : 14-12-01 14:59

=?iso-8859-1?q?der=E6y=40stofanet=2Edk?=,Ny-Internet writes:

>mon ikke det er selvforskyldt??

Jo, men det nænner vi ikke at sige til dem.

Hilsen Sverre.