Zoozity-afstemning - igen igen...
Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-12-01 01:53

Halløj allesammen!

Så er mine billeder kommet på - og her er så linksene til dem, hvis I skulle
føle trang til at dele et par 8-taller ud....
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2090
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2091
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1968

Mvh.
Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-12-01 02:25

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:9uroft$sft$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Så er mine billeder kommet på - og her er så linksene til dem, hvis I skulle
> føle trang til at dele et par 8-taller ud....

Jeg har skam allerede stemt - BÅDE fra min
private pc og fra den på arbejdet Min
hjemmearbejdsplads er i udu, men når den
kommer op at køre igen - ja, så skal jeg såmænd
også nok stemme fra den

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-12-01 02:29

HOV !
Af uransagelige årsager fik jeg lov at stemme igen
- så nu har de fået endnu et 8-tal

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-12-01 10:37

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> writes:

> [...]
>
> Så er mine billeder kommet på - og her er så linksene til dem, hvis I skulle
> føle trang til at dele et par 8-taller ud....

Det er så gjort herfra også.;))
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Maj-Britt

Dato : 08-12-01 11:10

Hej Camilla,

Så er der også afgivet 8 taller herfra Burmeser klumpen har jeg kunnet
stemme på flere gange nu, så det håber jeg også jeg kan komme til med de
andre billeder nu Jack Flash og det andet killinge billede er på Top 10
som hhv. nr. 9 og 10 ). Jeg må så også bryde sammen og tilstå, at jeg har
givet din nærmeste konkurrent ( på listen ihvertfald ...)
bundkarakterer - lige så meget fordi jeg er lidt forarget over det antal
billeder hun har sendt ind og så er de fleste af dem ikke engang hendes egne
dyr *fnys*

God weekend

Mvh Maj-Britt

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-12-01 12:26

Hej Camilla
Har skam stemt for nogle dage siden

Øv og snøft og alting, i går aftes var både Neo & Dixie på top 10. Men nu er
de røget ud igen

Og ja Maj-Britt hende fotografen som snart har lagt Zoo Zity ned, med alle
hendes billeder. Hende sad jeg også og fnyste over i går aftes *G*

Hilsen
Joan

Fra : Maj-Britt

Dato : 08-12-01 14:11

Hej Joan,

Ja jeg jublede jo da jeg forleden dag så dine mislinger var på Top 10 og
skyndte mig fluks at give topkarakterer , men øv øv øv jeg tror det
bragte uheld fordi dagen efter var de røget ud

Trøstenus til Neo og Dixie, hvis selvtillid forhåbentlig overlever den
uretfærdighed, der hersker på Zoocity

Mvh Maj-Britt

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-12-01 15:53

"Maj-Britt" <mbrha@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Trøstenus til Neo og Dixie, hvis selvtillid forhåbentlig overlever den
> uretfærdighed, der hersker på Zoocity
>
> Mvh Maj-Britt

Vi spinder veltilfreds over nusseriet
Og vi er da heldigvis ikke sådan at slå ud og mor hun siger selv at vi er
dejlige uanset *brum brum*

Kindgnid herfra
Neo & Dixie

Fra : Maj-Britt

Dato : 10-12-01 01:05

Hej Joan,

Glad for at høre, at mislingerne's selvtillid intet fejler og at deres mor
holder af dem alligevel Jeg har nu stemt på alle misserne herfra gruppen
igen igen igen ( 4 gange i dag *fnis*) og håber at den 31. december udgør
top 10 udelukkende misse billeder *gg*

Mvh Maj-Britt
( mislingerne sender indsmigrende kindgnid tilbage til modellerne ...)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-12-01 10:07

Jeg har nu stemt på alle misserne herfra gruppen
> igen igen igen ( 4 gange i dag *fnis*) og håber at den 31. december udgør
> top 10 udelukkende misse billeder *gg*

Hehe ja det kunne altså være ret så godt
Ret træls at se at det er nogle af de samme billeder, der ligger på top 10
(Amilla *GRRR*)

Hilsen og nus til misserne fra
Joan, Neo & Dixie

Fra : Maj-Britt

Dato : 10-12-01 11:23

> [...]
>
> Hehe ja det kunne altså være ret så godt
> Ret træls at se at det er nogle af de samme billeder, der ligger på top 10

Ja ikk'? Det er altså også mit juleønske lige nu, hvis altså Santa sku'
finde på at læse her i NG Jeg blev bare så knotten i går, da jeg så, at
7 billeder på top 10 var hendes *fnys* og så _måtte_ jeg altså snyde lidt
*fyyyyy*

Julehilsen og nus til mislingerne
Maj-Britt, Ninja ( som stadig er mobset over, at jeg tillod mig at studse
hans klør igår ), Tino og Sille

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-12-01 17:55

> [...]
at
> 7 billeder på top 10 var hendes *fnys* og så _måtte_ jeg altså snyde lidt

Hej Maj-Britt

Er du sikker på at man kan *hvisker* snyde?
Jeg fjernede cookien og prøvede så at stemme igen, men stemmen blev ikke
talt med.
Såååå har du tjekket om den tæller?

Hilsen
Joan
Neo & Dixie ( som begge har "hjulpet" med at pakke julegaver ind i dag -
huhej hvor det gik *G*)

Fra : Maj-Britt

Dato : 10-12-01 22:19

Hej Joan

Øøøøøøhhhh - det vil jeg da sandelig håbe men jeg har da godt nok ikke
talt efter *rødme* det ku' fadme være kønt om man sidder her og snyder
til ingen verdens nytte Det må jeg vist liiige prøve af i morgen
*fnis* - tak for tippet btw

Julehilsen og nussekram til dine juleassistancer

Mvh Maj-Britt og potedask fra kattebanden

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-12-01 22:34

Hej Maj-Britt

Ja det ville da være øv at lave spildt arbejde

Misserne ligger fuldstændigt kvæstede efter julegaveindpakningerne og jeg
hænger også noget på stolen *G* Så mon ikke vi skal finde sengen nu.
Manden ligger i øvrigt og snorkbobler på sofaen - det har nok været hårdt at
være på juleindkøb

Julehilsner, nus og potedask

Joan, Neo & Dixie

Fra : Maj-Britt

Dato : 10-12-01 23:17

Hej Joan og trætte "julenisser"

Ja december er en hård tid og det kan være svært at finde hyggen midt i alt
det man skal nå Men så er det jo superdejligt at du har sådan nogle
arbejdsvillige mislinger, der er søde til at give en pote med *fnis* Det var
også min plan, at jeg skulle pakke gaver ind i aften, men da samtlige katte
legede "burmeserfræs" ( det hedder det altså herhjemme når kattene pisker
rundt "oppe under loftet" og ingen poter rør gulvet *gg*) ja så tænkte jeg
"at det behøver selvfølgelig heller ikke være lige nu" og da kattene
endelig havde racet færdigt, så havde jeg parkeret mig foran 'puteren

Håber mislingerne og husbonden får en fredelig nattesøvn - de har da
fortjent den med deres indsats i dag - også du sæ' fø'lig

Også julehilsner, nus og potedask fra os
Maj-Britt, Ninja, Tino og Sille

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-12-01 15:48

Hej med jer!

Tusind tak for stemmerne, som indtil videre har gjort, at de "smilende"
(gabende...) killinger pt ligger på 3. pladsen og klumpen på 9. pladsen på
toplisten - hvor Helles ilder Peanut nu også ligger på 10. pladsen!
Og jeg er faktisk også sk...irriteret over at Amilla Dee (Bonni M. Hansen)
eller hvilket navn, der nu benyttes, lægger billeder af alle muliges andre
dyr ind - det er jo rimeligt let at lave gode billeder, når man nu er prof.
fotograf... Nå, men jeg er ihvertfald glad for, at hun ikke har lagt *mit*
"påske-æg-billede" ind og måske vinder på _min_ bekostning - for det er sgi
et sødt billede! Men ok - hun har jo rettighederne til billederne, så hun
kan jo gøre hvad hun vil...

Mvh. Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-12-01 00:54

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:9ut9bq$2fe5$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> et sødt billede! Men ok - hun har jo rettighederne til billederne, så hun

Hmmfrrrr..... Ja, også jeg er ret irriteret over Amilla,
Bonni og hvad hun ellers kalder sig. Og ja,
selvfølgelig er det gode billeder og hun har ret til at
bruge dem, men jeg synes nu, at det er uetisk. Ikke
nok med at hun vandt 1.000,- kr. i sidste måned,
men det ser ud som om, at hun kommer til at vinde
2.000,- i denne måned. For ikke, at tale om al den
gratis reklame og nye kunder hun skaffer sig - ikke
kun nye foto-kunder, men også kunder til den lille
bix hun har med at sy hundekurve, som hun også
lige benytter lejligheden til at reklamere for. Det er,
i mine øjne, en lidt blakket forretningsmoral.

Hvad der også undrer mig, er at nu er vi jo
efterhånden en del her, der er irriterede over
hende - også folk, der ikke selv deltager i
konkurrencen. Så må der da også være en hel del
andre, der ser på det på den måde ? Hvorfor bliver
hun så ved med at få toppoint ? Og den meget lidt
kønne puddel, der vandt i sidste måned - hvordan
kan det gå til ?

Faktisk har jeg forsøgt at trække mine billeder ud
af konkurrencen i protest, fordi de lader
professionelle konkurerre og reklamere - men jeg
kan sgu' ikke få lov at slette mine billeder

Men tilbage til de mange "underlige
sammentræf"........ I sidste måned var der også en
anden, der vandt med 1 kat + 3 krybdyr. Han
deltog med nogle af de samme billeder måneden
før, og dengang fik de ikke ret mange stemmer og
slet ikke mange point. Pludselig måneden efter får
de rigtig mange stemmer og mange point.

Jeg satte mig i hovedet, at jeg lige ville tjekke
hvordan man evt. ville kunne snyde, hvis man
havde de lyster. Nu vil jeg jo ikke ryge i retten for
injurier, så jeg vil ikke påstå, at nogen af de
tidligere deltagere har snydt........... Nå, men det er
faktisk ret nemt. Man går ind i stifinderen i mappen
C./windows/Cookies/ og sletter filen, der på min
computer hedder
tele danmark a_s@s@www.zoozity[2].txt

Den vil i hvert fald hedde noget med
www.zoozity.txt til sidst. Derefter kan man afbryde
forbindelsen til internettet - koble sig op igen - og -
vupti - kan man sandelig stemme endnu en gang !
Gentag proceduren efter behag.............

Og nej, hvis nogen er i tvivl, sidder jeg nu ikke og
stemmer 700 gange på mine egne katte/ildere -
så ville jeg nok ligge på Top 10-listen. Jeg har
selvfølgelig testet om det virkede, men de par
stemmer brugte jeg til noget helt andet

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 09-12-01 01:57

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev...
> [...]
> nok med at hun vandt 1.000,- kr. i sidste måned,
> men det ser ud som om, at hun kommer til at vinde

Hmmm - måske snarere 2.500 - Richard Sander er webmaster på hendes side, og
når man læser teksten under billedet står der så'en ca. "Min mor elsker at
fotografere mig ...." - så måske det er hubby til Amilla/Bonni.
Fred være med det, hvis hun/de nøjedes med at uploade fotos af egne dyr -
men der er også uploadet fotos af en jeg kenders Brite og en Russer (som
ihvertfald heller ikke er deres er jeg sikker på) samt et par hunde mere...

> [...]
> faktisk ret nemt. Man går ind i stifinderen i mappen
> C./windows/Cookies/ og sletter filen, der på min

Ahaaa - smart... Så er det sørme nok også derfor de skriver i reglerne, at
de vil trække stemmer ved snyd (eller hvordan det nu lige er formuleret...).
Nå, men så er det jo derfor man somme tider kan stemme mere end en gang på
et billede - jeg sletter jævnligt mine midlertidige internetfiler, og dermed
også de cookies der har været. Har dog ikke lige tænkt over en sammenhæng
dér.
Har også undret mig meget over hvordan det dér - efter min mening - ikke
særlig gode foto af en hoppende schæfer, som ligger på 1. pladsen, har båret
sig ad med at få 144 stemmer - ikke at jeg siger, at de har fundet fidusen
heller, meeen...

> [...]
> stemmer 700 gange på mine egne katte/ildere -
> så ville jeg nok ligge på Top 10-listen. Jeg har
> selvfølgelig testet om det virkede, men de par

Nej, det gider jeg nu heller ikke - vil hellere tigge stemmer hos alle
venner og bekendte (og selvfølgelig *tvinge* kollegerne - så vil man da
i det mindste vinde ærligt, hvis man altså overhovedet får en chance...

Mvh. Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-12-01 02:36

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:9uud1j$vva$1@news.cybercity.dk...
> Ahaaa - smart... Så er det sørme nok også derfor de skriver i reglerne, at
> de vil trække stemmer ved snyd (eller hvordan det nu lige er formuleret...).

Hvor mange stemmer mon der var tilbage, hvis de
gjorde alvor af det

> [...]
> sig ad med at få 144 stemmer - ikke at jeg siger, at de har fundet fidusen

Hun har lagt det samme billede op to gange i
denne runde. Første gang med 144 stemmer og
score 5,6 og anden gang med 22 stemmer og
score på 2,6.

Hun sendte samme billede ind sidste måned og
hun må have mange venner
De billeder, der kom på samtidig med hendes fik
mellem 50 og 60 stemmer, mens hendes billede
fik 488 ! Det er da et pudsigt tilfælde
--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-12-01 14:18

Hvis bare vi holder sammen, så kan en af os måske være heldig at vinde *S*
Jeg giver alle jer herfra maxstemmer på Zoo Zity og uden at være flov over
det, så får hende der Amilla kun minuspoint herfra.

Hilsen
Joan

Fra : Heidi Høegh

Dato : 10-12-01 09:26

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ut9bq$2fe5$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> eller hvilket navn, der nu benyttes, lægger billeder af alle muliges andre
> dyr ind - det er jo rimeligt let at lave gode billeder, når man nu er

Hej Camilla

Præcis, og det er jo netop ikke en konkurrence for prof. fotografer, det
ødelægger altså en del af det sjove
Jeg forstår faktisk ikke at hun overhovedet får lov at deltage, og da slet
ikke med så mange billeder.
Øv, håber bare at Top ti ender med billeder udelukkende af dyr herfra
gruppen
Billedet med dine katte i klump er simpelthen en ren vinder, det er herligt

Masser af hils
Heidi Høegh

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 08-12-01 17:58

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
skulle
> føle trang til at dele et par 8-taller ud....

Hej Camilla. Hvor ER de SØDE!!! Selvfølgelig har de da fået 8-taller.

Og efter dem kom et par af Heidi Høegh's, så de har osse fået

Hilsner
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-12-01 18:44

*piv* Neo & Dixie er der også

Hilsen
Joan

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 09-12-01 00:36

Hej Joan. Send et link så skal de FLUX få et 8-tal

Hilsen
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-12-01 14:12

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Joan. Send et link så skal de FLUX få et 8-tal
>
> Hilsen
> Lisbeth

Hej Lisbeth

Kommer her
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1998
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1995

Hilsen
Joan

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 09-12-01 18:54

> "Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Sådan, nu har de kønne krudtugler fået maxpoints herfra.

He he det kunne nu være sjovt at uploade et absolut kikset billede og så
bombe det med snydestemmer bare for at se hvad der ville ske. Så kunne man
jo bagefter BEVISE at der foregår noget lusket...

glade/grumme hilsner

Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-12-01 19:20

> [...]
> bombe det med snydestemmer bare for at se hvad der ville ske. Så kunne man
> jo bagefter BEVISE at der foregår noget lusket...

*fnis* ja det ku ellers være sjovt

Hilsen
Joan

Fra : Heidi Høegh

Dato : 10-12-01 09:22

Lisbeth Hviid Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9utgrb$j27$1@sunsite.dk...
> Og efter dem kom et par af Heidi Høegh's, så de har osse fået

Hej Lisbeth
Ville bare lige sige tusind tak for stemmerne

Vil lige tilføje at det er mine hængebugsvin der er under Uoplyst, på
billedet er de ca. 4 uger gamle. Det var bare hvis der sådan lige var nogle
der slog et smut forbi, og ikke vidste hvem de skulle stemme på hi hi hi

Masser af julehilsner og kattehilsner fra
Heidi Høegh
Hvis kat Cocio her til morgen er i fuld gang med at åbne hele familiens
julegaver, mens der bliver afviklet mesterskab i sofafræs, et ganske morsomt
syn

Fra : Kate

Dato : 08-12-01 22:16

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> Halløj allesammen!

Så har alle, jeg har kunnet finde, fået point.
Jeg har lagt Oliwer og et billede af alle tre og et af både Carl og
Joey (under gnavere) ud. Når jeg ved hvor de ligger få i et link.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 09-12-01 04:12

Så har jeg også været inde og stemme på dem alle sammen, og lagt et par
billeder ud af Lille Mis og Keshna som i da også meget gerne må stemme på
hvis i gider....

Camilla Christiansen

Jeg har desværre ikke nogen links endnu da de lige er lagt ud

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-12-01 14:15

Hej Camilla

Maxstemmer er afgivet herfra *S*

Hilsen
Joan

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 09-12-01 16:34

Så er linksene kommet

http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2170
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2169
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2168

Camilla Christiansen

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 09-12-01 18:56

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in message
> Så er linksene kommet
>
> http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2170
> http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2169
> http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2168

LOOL det der med julebillederne.....

Hilsen
Lisbeth
(der selvfølgelig strøede om sig med 8-taller)

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 09-12-01 22:32

Det blev også det billede vi valgte til vores julekort, det var ligesom lidt
sjovere end de første vi tog.

Fra : Denise

Dato : 10-12-01 09:15

Hej Camilla
Max point givet (selv om jeg godt ville have givet mere for julebilledet)
)
hilsen Denise

Fra : Trine

Dato : 09-12-01 21:14

Hej Camilla

Max point er afgivet herfra....suk hvor er Keshna dog nuser

Hilsen
Trine

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 09-12-01 12:09

Hej Camilla
Så er der afgivet stemmer hjemmefra, så kan jeg også afgive fra arbejde.
Også givet stemmer
til diverse andre jeg kender, men det er godt nok nemmere hvis man har
linkene, ellers kan man
jo bruge al for meget tid.
Iøvrigt, tak for sidst, det var hyggeligt. Du må jo hilse Bast, som jeg jo
tænker på når jeg ser
mig selv i spejlet. Til ikke indvigede kan jeg fortælle, at jeg i min
naivitet efter lang kæletur stak hovedet ned til Bast, der alligevel ikke
synes jeg så ret godt ud og måtte lige skrabe lidt i min næse med sin tand
. Som man siger, gale katte får revet skind, mig i en nøddeskal.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 09-12-01 13:02

http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2160
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2161
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2162
http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=2163

Det ser ikke ud til at de er kommet op endnu, men dette burde være
links'ne til mine banditter. De to første er af Oliwer og hele banden,
de to andre er af Carl og Joey

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-12-01 14:16

Hej Kate

Maxstemmer afgivet herfra *S*

Hilsen
Joan

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 09-12-01 12:17

Har stemt

M.v.h
Lise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 09-12-01 18:58

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> wrote in message
> Har stemt
>
> M.v.h
> Lise

me too

Hilsen
Lisbeth

Fra : Mette B

Dato : 09-12-01 20:22

Hejsa.
Også max-stemmer til jer alle herfra
Hilsen Mette.

Fra : Anita Christensen

Dato : 10-12-01 18:10

Max antal stemmer er afgivet med go' samvittighed til alle herfra

Anita

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-12-01 22:11

Hejsa

Så er løbet vidst kørt på ZooZity
Ud over en enkelt hesti, så er der nu kun hunde på top 10 *snøft*
Jeg elsker hunde, med gad da godt at se vores missere på toppen

Hilsen
Joan

Fra : Camilla Scharff

Dato : 11-12-01 22:12

Hej Joan

Naahh - konkurrencen er jo ikke helt slut endnu
Og nu husker I vel at gå ind og give "konkurrenterne" 1-stemmer, ikke? Husk,
det tæller jo ned i det samlede gennemsnit... Jeg gav fx lige de Shetlandske
Sheepdogs 1 (selvom de altså var ret nuser, og _ikke_ var fotograferet af en
vis dame), og vupti røg gennemsnittet fra 5,0 til 4,9...

Mvh. Camilla

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-12-01 22:22

> Hej Joan
>
> Naahh - konkurrencen er jo ikke helt slut endnu
> Og nu husker I vel at gå ind og give "konkurrenterne" 1-stemmer, ikke?

Hej Camilla

Hehe joda, selv om de er nok så dejlige alle de hunde der, så får de kun 1
point herfra
Ja altså ikk lige hvis en af jer har en hund med *G*

Hilsen
Joan

Fra : Camilla Scharff

Dato : 11-12-01 22:21

> [...]
> point herfra
> Ja altså ikk lige hvis en af jer har en hund med *G*

Hmmm - nu er det jo flest "Amilla-hunde" på toplisten, så jeg er ikke så
bekymret for, om jeg skulle give et af dem 1-stemmer

Har forresten lige set, at 2 af mine billeder stadig ligger på listerne for
hhv. "pointsluger" og "stemmesluger" - så længe det varer...

Mvh. Camilla