Kattetræf' fet
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 08-12-01 01:01

Tak for sidst og ikke mindst tak til Camilla for at lægge hus til !! Det var
bare rigtig hyggeligt !!

Sov godt til jer alle

- Mette

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-12-01 01:36

Selv tak! - og husk nu at sove længe - du skal jo være frisk i morgen nat...
Held og lykke i Holland!

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-12-01 02:05

"Mette B. Rahm" <NOSPAMmette@dk-gillian.dk> skrev i en meddelelse news:3c115850$0$77396$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Tak for sidst og ikke mindst tak til Camilla for at lægge hus til !! Det var
> bare rigtig hyggeligt !!

I lige måde og held og lykke på søndag

--
Hilsen Helle, der altid savner sin afdøde burmeser
HELT VILDT efter et besøg hos Camilla's

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-12-01 15:14

d. 08/12/01 1:01 skrev Mette B. Rahm på NOSPAMmette@dk-gillian.dk i artiklen
3c115850$0$77396$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Tak for sidst og ikke mindst tak til Camilla for at lægge hus til !! Det var
> [...]
Osse fra mig!
Og Camilla, jeg kan fortælle dig, at husbonden ikke stiller sig helt
afvisende overfor at vi kunne aflægge dig et besøg... (Jeg printede det
dér billede ud, hvor de alle tre smiler til fotografen)
--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-12-01 15:54

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> skrev...
> [...]
det
> dér billede ud, hvor de alle tre smiler til fotografen)

Hej Ann

I skal være velkomne, hvis det er... om ikke andet, så kan husbond da få lov
til at møde et par burmesere eller 8, bare for at se hvordan sådan nogle ser
ud og opfører sig

Mvh.
Camilla

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-12-01 14:24

d. 08/12/01 15:53 skrev Camilla Scharff på camischa@jubiimail.dk i artiklen
9ut9nn$2fn1$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> til at møde et par burmesere eller 8, bare for at se hvordan sådan nogle ser

Vi er på job hele næste uge og det vil sige aftenvagt for mit vedkommende -
og så er det næsten jul Men måske det kunne lade sig gøre... hvis jeg
bearbejder herren lidt mere og du er hjemme i ugen før jul?
I øvrigt faldt det mig ind, at jeg egentlig tager temmelig meget for givet -
hvem siger, at du i givet fald ville sælge en af puslingerne til os

Fra : Camilla Scharff

Dato : 09-12-01 17:27

> [...]

givet -
> hvem siger, at du i givet fald ville sælge en af puslingerne til os

Hvis I beslutter jer for, at I gerne vil komme og kigge misser i ugen før
jul, så siger I bare til - vi er hjemme om aftenen, så det skulle ikke være
noget problem.
Og ved du hvad, Ann - med det kendskab jeg har til jer og Donna + Ditte,
ville jeg ikke betænke mig et sekund ved at lade en killing flytte hjem til
jer!! Snarere tværtimod...

Mvh. Camilla

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-12-01 17:53

d. 09/12/01 17:27 skrev Camilla Scharff på camischa@jubiimail.dk i artiklen
9v03iv$544$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> ville jeg ikke betænke mig et sekund ved at lade en killing flytte hjem til

*Snøft*! Jeg er rørt...
Vi vender tilbage til det
Jeg har lige lavet en billedside med "sære stillinger og sjove situationer"
hvis du vil se damerne når de absolut _ikke_ leger fotomodeller

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 09-12-01 19:00

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> [...]
situationer"
> hvis du vil se damerne når de absolut _ikke_ leger fotomodeller

Wrææææh... den virker ikke, Ann

Hilsen
Lisbeth

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 09-12-01 19:22

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message

> situationer"
>
> Wrææææh... den virker ikke, Ann
>
> Hilsen
> Lisbeth

JUHUU..nu virker den igen
ROFLMAO De billeder..... ja...siamesere ER nu engang de sjoveste, (*hvisker*
og pæneste) hvor er der mange af situationerne jeg kan genkende he he
det der på emhætten.......*fniiis* Jeg kom sådan til at grine at Bøv lettede
fra mit skød og gav sig til at knurre af bare forskrækkelse..

Lattermilde hilsner
Lisbeth (der snart får et (billigt og sikkert halvdårligt) minidigicam )
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-12-01 22:32

d. 09/12/01 18:59 skrev Lisbeth Hviid Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i
artiklen 9v08s0$jei$1@sunsite.dk:

> Wrææææh... den virker ikke, Ann
>
> Hilsen
> Lisbeth

Hm, ja - jeg har lige fået en mail fra geocities ect...
Min side er for populær! - så de har lukket den ned fra tid til anden

Hm...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-12-01 19:30

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
situationer"
> hvis du vil se damerne når de absolut _ikke_ leger fotomodeller

Skønne billeder
Dejligt med et grin, for de var ganske morsomme de 2 damer

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Trine

Dato : 09-12-01 20:58

Hej Ann

Tak for kigget...sikke dog nogle herlige billeder....Der MÅ altså være noget
om det der med at der er Siameser i Emil....han kan nemlig se næsten *ggg*
lige så bøvlet ud

Anyways så er dine damer stadig nogle smukke og charmerende væsener....gid
man kunne få lov til at se dem "live" en dag....suuuuuk

Knus
Fra genboen

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-12-01 14:16

d. 09/12/01 20:58 skrev Trine på musen@kirstein.dk i artiklen
9v0fq1$leo$1@news.cybercity.dk:

> Anyways så er dine damer stadig nogle smukke og charmerende væsener....gid
> man kunne få lov til at se dem "live" en dag....suuuuuk

Hej Trine

Tænkte på dig for nylig - men sådan som din situation er p.t. var jeg ikke
sikker på, at det liiige var en god idé at foreslå at se flere katte...
Måske vi kan nå det lige før jul? Ellers i starten af det nye år.
Hvordan går det med jeres allergiske hårdknude? Har tænkt meget på dig. Jeg
så en mis i jeres vindue igår, så I har dem da stadig... Gid du på en eller
anden måde kan beholde dem. Hvor sløj er gutten - kan man klare det med
antihistamin når han er på besøg, f.eks.?
--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

There are many intelligent species in the universe. They are all owned by
cats.
- Anonymous

Fra : Trine

Dato : 10-12-01 17:29

Hej søde Ann

Jo de er her skam stadig ....lillemanden skal gennem endnu flere
tests.....og så vil gemalen høre flere lægers mening inden den endelige
beslutning bliver taget.....Indtil videre får han noget medicin der hedder
Albusolvent....og det virker !! men som lægen siger er det ikke det
smarteste at blive ved med at putte medicin i et lille barn.....

Men jeg venter og håååååber på at nogle kommer med en brugbar løsning....

Men hvis nu den endelige beslutning bliver det jeg frygter mest i
verden....vil jeg stadig fortsætte med at læse her i gruppen....og vil
stadig prøve at have så meget kontakt til katte udenfor mit hjem som muligt
(jeg havde faktisk tænkt på at jeg ville melde mig som frivillig hos dyrenes
beskyttelses, bare for at få tilfredstillet min dyrelyst

Men hvad ville være bedre end at komme over til min søde genbo og begramse
hendes smukke perler?? i mine øjne : ingenting!! ...så bare kom an

Knus
Genboen

Men hvis den endelige beslutning bliver det jeg

Fra : Kate

Dato : 10-12-01 08:43

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@mac.com> wrote in

> Jeg har lige lavet en billedside med "sære stillinger og sjove
> situationer"

Det var morgenens griner. Det var dejligt eftersom jeg vågnede op til
en bil med smadret rude pga. indbrud, grrrrr.
Specielt sovescenerne er bare vanvittigt sjove.
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Kate

Dato : 10-12-01 08:50

Jeg vil da også lige forresten også lige sige tak for sidst, Camilla.
Hyggeligt som altid. Og hver gang bliver jeg lige forelsket i dine
burmesere

Kate

Fra : Fie

Dato : 08-12-01 16:39

Lyder som om I havde en god dag Må man se billeder? *fedte fedte*

Fie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-12-01 20:12

os mig os mig*fedte endnu mere*