Nvidia Geforce 3 ti 200 64 mb ram
Fra : Peder Nielsen

Dato : 07-12-01 23:43

Kan den klare både tv + pc skærm samtidig, eller er det normalt at de kun
kan klare en ting af gangen ?

Mvh Peder

Fra : René Jensen

Dato : 08-12-01 12:02

Peder Nielsen wrote:
> Kan den klare både tv + pc skærm samtidig, eller er det normalt at de kun
> kan klare en ting af gangen ?

Det er ret typisk at grafikkort med tv-out ikke kan vise output til tv
og skærm samtidigt. Dog kan mit fars ATI shite-kort godt, men til
gengæld er det ikk' værd at spille noget som helst spil (ok, måske lige
7-kabalen :)

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Heinrich Borchmann

Dato : 08-12-01 14:13

On Fri, 7 Dec 2001 23:42:33 +0100, "Peder Nielsen"
<kliphegns@image.dk> wrote:

>Kan den klare både tv + pc skærm samtidig, eller er det normalt at de kun
>kan klare en ting af gangen ?
>
>Mvh Peder

Prøv med tv-tool kan ikke lige finde et link men prøv at søge på
google efter det.
Mvh Janko

Fra : Peder Nielsen

Dato : 09-12-01 11:15

"Heinrich Borchmann" <nospam@tele.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv med tv-tool kan ikke lige finde et link men prøv at søge på
> google efter det.
> Mvh Janko

Den understøtte ikke chip på kortet.

Mvh Peder

Fra : -=Madsen=-

Dato : 09-12-01 11:53

Alle de billige Geforce2 MX med tv out som jeg er støt på kan det, det
kaldes TwinView , syntes det er lidt underligt at det kun er de billige
Geforce kort som kan det...