Norton og e-mails..??
Fra : Ivan G

Dato : 07-12-01 20:19

Hej NG!

Når jeg sætter min Norton AV (ellers fremragende prog!) til at kigge mine
mails igennem, konfigurerer den min klient(outlook express) på en mærkelig
måde. Den ænder min pop3-server til "pop3.norton.antivirus" og smider min
gamle adresse ned efter mit login. Herefter får jeg bare at vide, at
klienten ikee, selvfølgelig, kan komme i kontakt med serveren. Hvad er nu
det for noget? Hvordan skal den rigtigt konfigureres?

Ivan G

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-12-01 21:26

> [...]
> måde. Den ænder min pop3-server til "pop3.norton.antivirus" og smider min

Det er OK.

> gamle adresse ned efter mit login. Herefter får jeg bare at vide, at

Det er ikke godt!
> klienten ikee, selvfølgelig, kan komme i kontakt med serveren. Hvad er nu
> det for noget? Hvordan skal den rigtigt konfigureres?

1 rigtig, 2 forkert

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Peter Kruse

Dato : 07-12-01 23:37

"Ivan G" <litz97nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klienten ikee, selvfølgelig, kan komme i kontakt med serveren. Hvad er nu
> det for noget? Hvordan skal den rigtigt konfigureres?

Hej Ivan,

Symantec har i deres knowledge database en lille artikel, som forsøger at
beskrive hvordan problemet kan løses (det ville sikkert være nemmere hvis de
selv kunne producere fejlen . Du vil forstå hvad jeg mener når du læser
deres

http://service2.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/aab56492973adccd882569450055235
5/1a125655c8c2fbd18525696f0069fdae?OpenDocument

Tja, linket knækker jo nok, så du må copy+paste det ind.

Håber det hjælper dig på sporet ...

Venligst
Peter Kruse

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-12-01 01:15

On Fri, 7 Dec 2001 20:19:24 +0100, "Ivan G" <litz97nospam@mail.dk>
wrote:

> [...]
>klienten ikee, selvfølgelig, kan komme i kontakt med serveren. Hvad er nu
>det for noget? Hvordan skal den rigtigt konfigureres?

Hmm.. da jeg installerede min, ændrede den ikke noget i mine Outlook
indstillinger - NAV lægger sig bare i mellem når der hentes og sendes
e-mail, så det scannes.

Har du prøvet at geninstallere NAV ?

Min NAV er btw. version 8.02.6 - altså en XP/2002 udgave.

Mvh.

Thomas

Fra : Nissen

Dato : 10-12-01 16:25

> [...]
> klienten ikee, selvfølgelig, kan komme i kontakt med serveren. Hvad er nu
> det for noget? Hvordan skal den rigtigt konfigureres?

Hej Ivan
Min gjorde det samme :( Åbenbart en eller anden åndssvag bug. Det nemmeste
er bare at rette i adressen manuelt.

God jul
Nissen

Fra : Smart@ss

Dato : 11-12-01 06:24

> [...]
> Hej Ivan
> Min gjorde det samme :( Åbenbart en eller anden åndssvag bug. Det nemmeste

Hej Nissen

Hmm...
og dermed scanner Norton ikke længere emails fra den konto.

Følg hellere link til Symantic tidligere i denne tråd.

Mvh.
@ngelo

Fra : Smart@ss

Dato : 11-12-01 06:27