LiteOn 24xspeed cd-brænder
Fra : Kristian

Dato : 07-12-01 18:42

Er der nogle der har erfaringer med at bruge Mr. Platinum 80 min. 16xspeed
cd'er på denne brænder?

Et de ok eller skal man finde nogle som understøtter 24xspeed?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-12-01 18:57

Kristian skrev:

>Er der nogle der har erfaringer med at bruge Mr. Platinum 80 min. 16xspeed
>cd'er på denne brænder?

Du har først spurgt i dk.edb.hardware.drev og nu også dk.edb.hardware
- men den rigtige gruppe til dit indlæg må være
dk.edb.hardware.drev.cd-rom

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Kristian

Dato : 07-12-01 21:19

16xspeed

> Du har først spurgt i dk.edb.hardware.drev og nu også dk.edb.hardware
> - men den rigtige gruppe til dit indlæg må være
> dk.edb.hardware.drev.cd-rom

Det har da ikke noget med cd-rom at gøre... Hvis det ellers skulle være
noget måtte det være dk.edb.hardware.drev.cd-brænder, men det findes ligesom
ikke...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-12-01 23:29

Kristian skrev:

>Det har da ikke noget med cd-rom at gøre...

Jo.

>Hvis det ellers skulle være
>noget måtte det være dk.edb.hardware.drev.cd-brænder, men det findes ligesom
>ikke...

Netop. Det hedder en "CD-ROM"-brænder.

Tag evt. et kig på:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.drev.cd-rom
|3. Fundats:
|Gruppen skal bruges til at diskutere alle hardwarerelaterede
|spørgsmål vedrørende cd-rom, -brændere og programmer til disse.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-12-01 22:45

"Kristian" <kristianhansen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har erfaringer med at bruge Mr. Platinum 80 min. 16xspeed
> cd'er på denne brænder?
>
> Et de ok eller skal man finde nogle som understøtter 24xspeed?

Prøv... !!!

En af mine kammerater brænder 12x Delta medier med en hastighed på 24x uden
problemer...

Thore Jensen

Fra : Kenneth T

Dato : 08-12-01 09:38

> Er der nogle der har erfaringer med at bruge Mr. Platinum 80 min. 16xspeed
> cd'er på denne brænder?
>
> Et de ok eller skal man finde nogle som understøtter 24xspeed?

Det virker fint hos mig.
(Bruger liteon24x og 80min/16x mr platinium)

--
MVH
Kenneh T