øv øv øv..
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-12-01 17:41

så skete det der ikke måtte ske.....
jeg har været nødt til at melde afbud til mit aller første
kattetræf....((((((((
mega nederen...

grunden er at jeg tilbragt de sidste tre dage med at fare ind og ud af
sygehuset til undersøgelser, og slutteligt skulle starte på ny medicin....
derfor ligner min mave en spærreballon og det generelle fysiske helbred er
ikke på toppen....

jeg håber i alle har haft en super hyggelig aften og glæder mig til at se
billederne..... og krydser fingre og tæer for at jeg kan komme med næste
gang...

( camilla..... jeg har lagt en beske på din telefonsvarer..... og beklager
virkelig meget... jeg havde SÅDAN glædet mig..)
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-12-01 00:59

Hej Sabina

Det er helt OK - håber du har det godt!!
Vi krydser fingre for at du kan komme næste gang - vi har ikke aftalt noget,
men det kommer jo nok til at stå her i ng'en

Mange hilsner
Camilla