Analkirtler?????
Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 07-12-01 13:51

Jeg prøver igen for sidste gang Jeg har hørt at man selv kan lære at
tømme analkirtlerne på hunden ?"det
skulle bare stinke for vildt" ? men man kunne vel gøre det udenfor ?.
Hvis hunden har et større problem med det . Hvordan finder man ud af om
hunden har et problem som der skal gøres noget ved ?. Min hund gnubber røven
imod gulvtæppet hver dag, jeg ved ikke hvor mange gange !men jeg ligger
mærke til det en gang om dagen .

Håber nogen ved noget om dette .

Er her nogen der har fået opereret analkirtlerne væk på deres hund ? er det
et stort indgreb ? og hvornår er det nødvendigt at gøre ?Er der nogle steder
på nettet hvor man kan læse om emnet ? jeg har ikke kunne finde noget ?

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-12-01 13:57

Hej P

Her kan du læse lidt:
http://www.netdyredoktor.dk/Hund/Hund_Sygdomsleksikon/hund_syg_analsaekbetae
ndelse.html

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en
meddelelse news:IS2Q7.4712$z4.532044@news000.worldonline.dk...

Fra : Jo-Ann

Dato : 07-12-01 15:56

Hejsa !

Min ene hund har også døjet en del med analkirtlerne, og måtte jævnligt have
dem trukket ud ! Det mildt sagt STINKER !

Vi havde dog en god dyrlæge, som sagde at det skulle han nok gøre noget ved
! Han klemte det ud, og sprøjtede så noget..hm...pasta-agtigt noget ind, og
det skulle så være der...mener det var en uge, og så klemmes ud. Det er
pasta-agtige noget var vist en form for antibiotika...er ikke helt sikker
mere.

Det er nu et par år siden, og han har overhovedet ikke døjet med
analkirtlerne siden ! Såå..måske det var løsningen istedet ?

Mvh

Jo-Ann

Fra : john tilsted

Dato : 07-12-01 18:25

Kære du

Jeg har prøvet det mange gange,du er velkommen til at ringe !!!
Hilsen John
55 56 19 09

john.tilsted@mail.dk