flytning
Fra : mimi

Dato : 07-12-01 12:35

Hejsa
Vi skal flytte om 1½ måned og til den tid er min søn 7 mdr. Er der nogle
der har erfaringer med flytning når man har små børn, og hvordan gør man
det bedst uden at forvirre barnet?
Mvh Mimi
P.s: Er der nogen der har erfaring med sådan en spærre man kan sætte for
trappen, når man har små børn, og er det nødvendigt også at have en
forneden af trappen?

Fra : Tarjei Østmoe

Dato : 07-12-01 12:45

On 07 Dec 2001 11:34:46 GMT, mimi <a@a.aa> wrote:

> [...]
>P.s: Er der nogen der har erfaring med sådan en spærre man kan sætte for
>trappen, når man har små børn, og er det nødvendigt også at have en

Hei, min erfaring er at barnet takler flyttingen helt uten problemer.
Vi flyttet rett nok til et mye finere og større sted med mer plass til
å springe rundt....

Tarjei

Fra : Frank Allan Rasmusse~

Dato : 07-12-01 14:49

> [...]

>P.s: Er der nogen der har erfaring med sådan en spærre man kan sætte for
>trappen, når man har små børn, og er det nødvendigt også at have en

Vi har en fra Ikea - ret nem at sætte op. Og den er nedenfor trappen.
Vi opholder os mest i stueetagen og det er en udfordring at begynde at
klatre op af trappen i samme øjeblik børnene kan kravle.

Vi har ikke haft en foroven endnu.

Fra : Ceelos

Dato : 08-12-01 10:57

Hej !

Det er en ret god ide at have en spærre i begge ender.
Det betyder ikke noget så længe de ikke kravler, men når de først begynder
på det ,er det godt at have en i hver sin ende.

Hilsen Jakobs mor

Fra : R. Ilsøe

Dato : 09-12-01 13:34

Vi flyttede da mine poder var hhv. 1½ år og knap 3 år og det gik 100%
problem-frit... Kunsten er ikke at lave noget påstyr ud af det. Dit barn er
7 mdr. og meget i det's verden er nyt, så det er bare en af mange oplevelser
for den lille... Jeres barn ved jo ikke at det ikke er normalt at flytte.
Tror faktisk at Dagpleje-start er hårdere for et barn end en flytning, når
de er i den alder.

Rinnie

Fra : Britta Larsen

Dato : 09-12-01 21:18

Hej Mimi

Jeg vil nok råde jer til at afsætte barnet til anden sidde imens i flytter,
det gjorde vi da vi flyttede for 3 mdr. siden, men ellers har der ikke være
nogle problemer :)

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Thomas Ellegård Borc~

Dato : 11-12-01 13:18

Vi flyttede for et par måneder siden med vores to børn på hhv. 6 mdr og 2½
år. Gik helt problemfrit, også fordi vi gjorde et stort nummer ud af at de
fik eget værelse (det gjorde at den store syntes det var fedt, den mindste
fattede ikke hvad der foregik og reagerede overhovedet ikke på det...)

mvh Thomas