Blod i urinen.. er allerede på vej med hen~
Fra : none@none.com

Dato : 07-12-01 12:11

Arg!

Her til formiddag så jeg at Killing - der, trods navnet, er 6 år - efterlod
lige lovlig orange kattegruspiller (de hvide helt runde).
Så afsted til dyrlægen med prinsessen. Kæresten er lige kørt med hende og
jeg skal hente hende i eftermiddag, når hun er vågnet af narkosen. Det er
nok blærebetændelse.

Så julefrokostweekenden bliver kortet af med ihvertfald 1½ dag for mig.. nå,
jeg vil osse hellere passe min kat.

/L

Fra : Denise

Dato : 07-12-01 15:31

Hej
Stakkels lille mis, håber det er en bagatel.
God bedring med missen.
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-12-01 15:59

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> writes:

Vi krydser også lige poter/fingre herfra.;))
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : none@none.com

Dato : 07-12-01 19:30

> [...]
> jeg skal hente hende i eftermiddag, når hun er vågnet af narkosen. Det er

Hej igen,

Så har jeg fået hende tilbage. Det viste sig at være en urinvejsinfektion,
der er almindelige for hunkatte i den alder. Hun har fået noget
smertestillende og noget mod baktussen. Hun var lidt groggy, da hun kom ud
af kassen, men har det meget bedre nu (ser det ud til).

Pyh.

/L

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-12-01 22:45

<none@none.com> writes:

> [...]
> smertestillende og noget mod baktussen. Hun var lidt groggy, da hun kom ud
> af kassen, men har det meget bedre nu (ser det ud til).

Nå det var da godt, ja altså at det ikke var værre..;))

Melissa sender lige et medfølende spinbrum ;))

Fra : none@none.com

Dato : 07-12-01 22:49

> Melissa sender lige et medfølende spinbrum ;))

Vi takker begge to... :)

Fra : Kate

Dato : 08-12-01 12:08

<none@none.com> wrote in news:9ur1r2$2qqf$1@news.cybercity.dk:

> Hej igen,
>
> Så har jeg fået hende tilbage. Det viste sig at være en
> urinvejsinfektion, der er almindelige for hunkatte i den alder. Hun

Åh, det var da godt at det var noget "simpelt". Der er ikke noget værre
end når misserne er syge.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Niels Svennekjær

Dato : 10-12-01 16:33

none@none.com wrote:

> [...]
> smertestillende og noget mod baktussen. Hun var lidt groggy, da hun kom ud
> af kassen, men har det meget bedre nu (ser det ud til).

Der var i vel nok heldige, vi har nemlig måtte sige farvel til vores
10 år gamle Kitty for 14 dage siden.

Det startede også med blod i urinen, men det viste sig desværre at være
en svulst i urinblæren, og efter lange og drøje overvejelser måtte vi
til dyrlægen med den og få den afliver, SUK.

Nu ligger den begravet ude under blommetræet, som den betragtede som
_dens_, og forsvarede hårdnakket mod alle andre katte.

Nu går vi og pakker dens ting sammen, det går ret langsomt, da vi begge
begynder at tude når noget skal pakkes væk, madskål, kurv, kattebakke,
krædsetræ..... Det er hård, suk. huset er så tomt så tomt.

--

Om vi skal have kat igen, jo selvfølgelig, og hvis det stod til mig så
havde vi været ude ved Inges kattehjem og kigge, men vi vil godt lige

Men der kommer helt sikkert et tidspunkt, hvor vi skal finde sammen
med en (eller to) nye "beboere"

Hilsner
Niels
(Skabslæser)

Fra : Kate

Dato : 10-12-01 18:09

Niels Svennekjær <linux@post10.tele.dk> wrote in

> [...]
> begge begynder at tude når noget skal pakkes væk, madskål, kurv,
> kattebakke, krædsetræ..... Det er hård, suk. huset er så tomt så

Uha ja, Niels, det er bare så hårdt. Da jeg skulle fjerne Oliwers
madskål i April græd jeg også hele tiden, og det selvom Johan og Sofie
stod og var parat til at nusse med mig.

Fra : none@none.com

Dato : 13-12-01 14:42

"Niels Svennekjær" <linux@post10.tele.dk> wrote in message
> [...]
> 10 år gamle Kitty for 14 dage siden.
> Nu går vi og pakker dens ting sammen
> Men der kommer helt sikkert et tidspunkt, hvor vi skal finde sammen

Ak, det var trist.
I '98 måtte jeg pakke sammen efter min første kat, der blev kørt over. Det
er ikke sjovt. Jeg håber at I får en anden mis snart. Hun blev begravet i en
lille skov, der støder op til haven.

/L