Plotting i Autocad 2000i LT
Fra : Aleks Olesen

Dato : 07-12-01 11:39

Hej,
Findes der noget software på markedet, hvor det er muligt at printe
..dwg uden om autocad programmet.
Jeg savner en manager, hvor man f.eks. kan vælge 15 filer ud - vælge
printer og antal og så printe.
Jeg printer pt. produktionstegninger direkte til en kopimaskine og det
tager temmelig lang tid pr. tegning

Håber der er en der kender en løsning

mvh

aleks

Fra : Jesper Elnegaard

Dato : 07-12-01 13:14

Hej gruppe,

Jeg kobler mig lige på denne forespørgsel. Hvis softwaren samtidigt kan
printe Pro/E tegninger ud (.drw) ville det passe mig fint.

Mvh Jesper