USB cd-rom kabinet
Fra : Rune Larsen

Dato : 07-12-01 11:15

Hejsa.

Kender nogen til at sted man kan købe et lille kabinet til et cd-rom drev
(IDE) som så kan kobles til computeren via USB?

--
/Rune

Fra : Nacho

Dato : 07-12-01 13:21

brinck elektronik har et men prisen er omkring 1500 kr.

Fra : Rune Larsen

Dato : 07-12-01 14:00

Nacho wrote:

> brinck elektronik har et men prisen er omkring 1500 kr.

Øv, så er det ikke så interesant Jeg må lede lidt videre.

--
/Rune

Fra : Niels Svendsen

Dato : 07-12-01 13:28

Har set (for et stykke tid siden) at Apollo har lavet et kabinet til
harddisk/cdrom med usb-tilslutning til vist nok en rimelig pris.
Har ikke kunnet finde det på nettet, men søger stadig.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.