web-ring for kunst??
Fra : Ole Grundsøe

Dato : 12-01-01 23:06

Hej alle

Det er jo altid sjovt at vide at nogen har været inde og se på ens side og
de malerier der er udstilet på den. Jo flere, jo bedre.

Så derfor kunne jeg gopdt tænke mig om nogen af jer ved noget om en
bannerbytteordning eller lignende, der har kunst som tema. Helst en dansk
én.

----

Med venlig hilsen

Ole Grundsøe

Se fremragende kunst på Galleri Karse på adressen:

http://home6.inet.tele.dk/grundsoe/

Send brev til mig på:

mailto:grundsoe@post6.tele.dk

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 13-01-01 17:33

Fri, 12 Jan 2001 23:06:05 +0100, skrev "Ole Grundsøe"
<grundsoe@post6.tele.dk> :

> [...]
>
>Så derfor kunne jeg gopdt tænke mig om nogen af jer ved noget om en
>bannerbytteordning eller lignende, der har kunst som tema. Helst en dansk

Jeg er selv medlem af nedenstående webring; "Kreative sider af
Danmark", der nok nærmest er en blanding af kunst, håndværk og
husflid:
http://www.geocities.com/SoHo/Square/1448/

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens