Gaveforslag?
Fra : Tina

Dato : 07-12-01 00:56

Hej gruppe

Jeg er i den situation, at jeg har en niece på knap to år - hun bliver 2
midt mellem jul og nytår - og hun har ALT, hvad man overhovedet kan tænke
sig der eksisterer af legetøj og tøj, til hun kommer ikke skole... (ikke
overdrevet; min svigerinde bruger snildt 3-4000 om måneden kun på min
niece).

Den ene gave har jeg, et sængetæppe, jeg selv syr... Men hvad med noget til
den anden gave? Hvad pokker skal jeg finde på?

Jeg har overvejet at begynde at give hende en bog hvert år fra en serie, da
hun intet mangler af bøger, der er på markedet nu.... Hun har ALT til hendes
alderstrin og de næste par år
Nogle, der har et forslag til en god serie?

Det skal lige indskydes, at jeg lever af ren SU, så der er ikke ret meget at
rutte med til gaver.

Mvh

Tina

Fra : Marianne Høyen

Dato : 07-12-01 00:31

Hej Tina

Hvad med at give hende en tur i svømmehallen med tante ?

mvh
marianne

Fra : Tina

Dato : 07-12-01 01:36

"Marianne Høyen" <hoyen@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Tina
>
> Hvad med at give hende en tur i svømmehallen med tante ?

Duer ikke... Hun går til babysvømning sammen med det halve af familien.

Forslag med skovture, etc, duer heller ikke... Det er sjældent, der er tid
til at rive mere end en time ud af kalenderen, for hendes familie.

Tina

Fra : Flemming

Dato : 07-12-01 12:28

Hej Tina
hvad med et par puder til tæppet? Af den slag med små lommer, hvor der
sidder en lille dukke eller bamse - puden kan jo ligne et hus eller en seng
eller...... dukken får lidt velco bag på og det får puden også et par steder
fx. i huset vindue og dør er du lidt fiks med nål og tråd - hvilket det
lyder til kan du sikkert lave mange fine finesser. Børn i den alder elsker
at gemme og finde igen så det vil garanteret være et hit.
God jul fra Gitte

Fra : Tina

Dato : 07-12-01 13:37

"Flemming" <fl.jahns@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lyder til kan du sikkert lave mange fine finesser. Børn i den alder elsker
> at gemme og finde igen så det vil garanteret være et hit.

Hej Gitte

Det lyder bare genialt! Jeg har både noget stof til det + nogle gamle
vattæpper, der snildt kan klippes op og anvendes som pudefyld... De ligger
alligevel nede i kælderen og kukkelurer helt alene. Da jeg læste dit
forslag, tænkte jeg på at lave nogle puder med form som sol, måne og
stjerner, - en hjertepude har hun allerede - bare ikke i de traditionelle
farver. Og så lave forskellige finesser ved dem; skjulte rum, hvori jeg
putter lidt overraskelser i til hende, selvfølgelig, plastlommer som vinduer
osv.

Min fantasi kører på højtryk lige nu

1000 tak for ideen, jeg får travlt ved symaskinen.

Hilsen

Tina

Fra : Flemming

Dato : 07-12-01 13:22

Hej Tina
Det glæder mig oprigtigt, jeg er kommet i tanke om et andet hit nemlig
sækkestolen min knap 2-årige søn elsker at slænge sig i den, kramme den,
putte i den foran fjensynet o.s.v. men det kan være at hun allerede har en
sådan?? ellers var det måske en ide til en anden god gang
Hilsen Gitte

Fra : Tina

Dato : 07-12-01 14:27

> [...]
> putte i den foran fjensynet o.s.v. men det kan være at hun allerede har en
> sådan?? ellers var det måske en ide til en anden god gang

Sækkestole i alle størrelser har de allerede... Hun elsker at ligge sammen
med sin far nede på gulvet, hver henslængt i sin sækkestol og se video

Tina