Enermax v.s Noise Control, eller andre??
Fra : Le Huy

Dato : 06-12-01 23:33

Hi NG!

Jeg skal købe mig en ny strømforsyning på 450W deromkring.

Vigtigt af alt. Den nye strømforsyning SKAL VÆRE SUPER GOD KVALITET + MEGET
STØJSVAG.

Har hørt gode rose til ENERMAX OG NOISE CONTROL.

Kan det passe, at Noise Control Skulle være en del lødløs frem for ENERMAX??
Har studeret på pris Enermax v. Noise Control. Noise Control En lille smule
dyrere end AM.

Nogle erfaringer eller Anbefalinger??

Tilsidst har jeg hørt, at Noise Control Strømforsyning stammer oprindelig
fra ENERMAX. De køber af Enermax og sæt PAP BLÆSER I, Hvilket hjælper en del
på dæmpning af lyd. På Enermax derimod ingen PAPST blæser.

Er det korrekt??

Derfor er jeg i tvilv, hvilke af disse 2 jeg skal vælge.

I starten havde jeg overvejjet kraftigt køb Enermax, fordi De er særdeles
populær. Men efter nærmere undersøgt fandt jeg ud af, at Noise Control´s
strømforsyning er oprindelig lavet af Enermax, bortset fra De sætter ekstra
PAPS BLÆSER på til hjælp i mod dæmpning af støj.

Skal lige sige, har endnu ikke hørt fra nogle erfaringer med NOISE CONTROL,
defor lidt Skeptisk??

Hvad er jeres menening?? og anbefalingr?

På forhånd tak!

Fra : Kim Thomsen

Dato : 06-12-01 23:44

Hvis du kigger på http://www.noisecontrol.de/ kan du se, at alle billederne
af deres psu'er er fra Enermax med untagelse af 300W modellen.
Mvh Kim Thomsen

Fra : Santa Xcaze

Dato : 07-12-01 14:29

SNIP

Det eneste som bestemmer hvor meget en PSU larmer er jo blæseren som du selv
kan skifte ;)

Fra : Devast8or

Dato : 07-12-01 17:34

Yup, den er god nok. Min PSU er en Enermax som NC har haft fingrene i for at
skifte blæeren til en Papst. Den er så godt som lydløs nu. Dejligt :). Det
der larmer mest i min computer nu er blæserne i min HD skuffe :/

Devast8or

--
Spamfilter activated