Stentryk af Hitler
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 09-12-00 12:25

Hejsa. Først og fremmest ved jeg ikke om dette er den rigtige gruppe? men
jeg syntes det lød som den der passede bedst. Mit spørgsmål går ud på om
nogle gamle billeder af Hitler er penge værd? Vi sad nogle stykker hos en
kammerat og hyggede os med et par øl igår, og på en eller anden måde kom
samtalen ind på nogle meget gamle "plakater" af Hitler fra 30'erne, som hans
forældre havde liggende. Så kom vi til at snakke om, at så gamle plakater
måske var penge værd, eller hvad? Jeg mener hans forældre kaldte dem
"stentryk", og de var faktisk meget flot lavet. hvor for man sådanne ting
vurderet, og hvor sælger man dem? Er der samlere der køber sådan noget,
eller er det kun de nazistiske grupper? for i det tilfælde så tror jeg nok
bare hans forældre beholder dem, eftersom jeg næppe tror de sympatisere med
den slags mennesker

Mvh Martin Sjøstrand.