Cybercity?
Fra : @ndersen

Dato : 06-12-01 20:34

Hej i gruppen!

Er her nogen Cybercity kunder i denne gruppe, som har fået deres giro
inbetalinskort tilsendt for sent. Det drejer sig om fastnet abonnement for
perioden 04-04-2001. Jeg bliver her 8 måneder efter jeg har skiftet til TDC,
opkrævet for en halv abonnements periode. Cybercity undskylder det med, at
de har haft rod i regnskaberne. Er det min opgave at bevise at jeg har
betalt, bare fordi de har rod i regnskabet?

Mvh
@ndersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-12-01 20:39

"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det min opgave at bevise at jeg har
> betalt, bare fordi de har rod i regnskabet?

Du har som udgangspunkt pligt til at opbevare dokumentation for betaling
i 5 år

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket

Fra : @ndersen

Dato : 07-12-01 08:28

Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk> skrev i en
> "@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du har som udgangspunkt pligt til at opbevare dokumentation for betaling
> i 5 år

OK. Tak for hjælpen. Men det kunne være interessant at høre, om andre havde
været ude for det samme. Altså har modtaget deres regninger flere måneder
for sent.

Mvh
@ndersen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-12-01 14:44

@ndersen skrev:

>OK. Tak for hjælpen. Men det kunne være interessant at høre, om andre havde
>været ude for det samme. Altså har modtaget deres regninger flere måneder
>for sent.

Jeg husker ikke hvilke forretninger det drejede sig om, men jeg
har før set nogen skrive om regninger der var over et år for sent
ude.

--
Bertel

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 08-12-01 11:48

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Jeg husker ikke hvilke forretninger det drejede sig om, men jeg
> har før set nogen skrive om regninger der var over et år for sent
> ude.

det lyder som worldonline.. de er vist banemænd på det område.

/J