Hvad kan jeg sælge det her for?
Fra : Sandahl

Dato : 06-12-01 18:53

Hejsa... nu er det vidst på tide for mig at få mig noget skrammel, og så
tænkte jeg på hvor meget jeg cirka kan få for flg.:

Abit VH6
Intel Celeron 600@700

og ja det er rigtigt det er kun bundkort og processor jeg skal af med...
Hvad kan det være værd? Er der en eventuel køber???

Svar i gruppen
eller på
Blomst: 47974618

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 06-12-01 19:40

Sandahl says in dk.edb.hardware:
> Hejsa... nu er det vidst på tide for mig at få mig noget skrammel, og så
> tænkte jeg på hvor meget jeg cirka kan få for flg.:

Det nemmeste er nok at sætte det til salg i dk.marked.privat.edb
og forbeholde dig ret til ikke at sælge, hvis du finder budene
for lave.
--
Toke Eskildsen <URL:http://www.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : Anders Lorentzen