Siemens samle sæt. IC35i & M35i..
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 06-12-01 16:12

Siemens M35i, er 2 måneder gamle, ny pris 1000,- medfølger kable til
computeren (værdi 599,-).

Siemens IC35i er 1 uge gamle (næsten ikke brugt), ny pris 1900,-
medfølger SyncStation til computeren.

Kable til at forbinde M35i til IC35i (værdi 250,-)

Internet Adresser:

Siemens M35i :
http://www.siemens.dk/ic/ic_product/phones/mobile_phones/m35i/

Siemens IC35i :
http://www.siemens.dk/ic/ic_product/phones/mobil_data/ic35/

Sælges samlet.

Svar pr. mail..

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 06-12-01 16:40

In article <3c0f8980$0$81685$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Kenneth Andersen
wrote:
> [...]
> medfølger SyncStation til computeren.
>
> Kable til at forbinde M35i til IC35i (værdi 250,-)
Jeg byder 5 skumbananer for det hele. I news:dk.marked.privat.telefon.mobil kan
du sikkert være heldig at få penge for det...

Mvh. Jonas

--
"A conservative is a man who is too cowardly to fight and too fat to run."
-- Elbert Hubbard

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)