sjovt program til video undervisning
Fra : jm [grabit]

Dato : 06-12-01 15:29

Vi har udviklet et sjovt lille program
der kan benyttes i video undervinsing!

Send en mail hvis i vil prøve det!

Det hedder stomp video!
og børn elsker det!

/Jan Mikael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-12-01 16:46

"jm [grabit]" <list@(no spam)grabit.dk> skrev:

>Vi har udviklet et sjovt lille program
>der kan benyttes i video undervinsing!
>
>Det hedder stomp video!
>og børn elsker det!

Det ville være rart med lidt mere information. Børn elsker også slik.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Jan Mikael

Dato : 12-12-01 00:48

Hvis du sender en adresse vil jeg sende
dig en CD med programmet som er udviklet
som et projekt på universitetet åben uddannelse
master og multimedia science!

Man kan arbejde med 6 videofelter og scratche
disser videoer samtidigt ved anvendelse af lyd/
hastighed ind og ud tid på hvert klip giver dette
nogle sjove muligheder!

/JM
jm@multimedia.au.dk

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 06-12-01 17:29

Ingen reklamer i newsgroups please! Brug i stedet f. eks. SKOLEKOM.

vh Niels Aage

Fra : Jan Mikael

Dato : 12-12-01 00:43

Jeg går ud fra at din besked er til lasse hedegaard
som reklamere for slik som koster penge. Dette produkt
koster ikke noget så hvorfor ikke ladd folk som yder en
indsats give det væk gratis!
/JM