new window scrollbars
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 06-12-01 11:27

Hejsa, er der måde at sætte scrollbars til auto ved åbning af et nyt vindue
med javascript?

Mvh. BB

P.S. Skal virke i IE5+, det virker i Netscape 6+, ved at sætte scrollbars
til yes eller 1...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-12-01 20:28

Thu, 6 Dec 2001 11:27:12 +0100, skrev "Brian Bendtsen"
<bb@sign-x.dk>:

>Hejsa, er der måde at sætte scrollbars til auto ved åbning af et nyt vindue
>med javascript?

Så vidt jeg ved, kun ved at skrive det på den side, som åbnes.

I <head>:
<!--
body   {overflow: auto}
-->
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 07-12-01 10:59

Det ser ikke ud til at virke... :(

BB

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 07-12-01 11:16

Undskyld, det virker alligevel, skulle bare lige medtage scrollbars=1...tak
for det!

BB