Unlock
Fra : Skarven

Dato : 06-12-01 10:28

Unlock i Sønderborg... Tlf. 2420 2190

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-12-01 15:18

Skarven skrev:

>Unlockreklame

Handel hører ikke til i denne gruppe...

Dertil skal du bruge dk.marked.*

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl
Generelt er www.usenet.dk et godt sted at kigge forbi.
Ny på usenet? Kig forbi nyhedsgruppen news:dk.velkommen

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-12-01 20:47

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i

> Handel hører ikke til i denne gruppe...
>
> Dertil skal du bruge dk.marked.*

Hvad hvis det er en der ønsker sin telefon unlocked?

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-12-01 01:26

Boris Mathiasen skrev:

>Hvad hvis det er en der ønsker sin telefon unlocked?

Så skal han skrive et indlæg i news:dk.marked.privat.telefon.mobil -
det ved du også god Boris.

Ellers må du tage et kig på www.usenet.dk/grupper.pl

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Devoted

Dato : 07-12-01 06:59

Lasse, jeg vil næsten garantere dig for, at der er lige så mange der kikker
i denne gruppe for at finde en til at låse deres telefon op, som der er i
markeds gruppen.
Er det så forfærdeligt at der er reklamer herinde? Den eneste der ser ud til
at tage notits af det er dig, der komenterer hver enkelt "fejltrin"
efterfulgt af din (helt lovlige) signatur, hvor du selv reklamerer.

--
Mvh...Søren
(Der ikke sætter reklame på denne gang. Du ved hvem jeg er)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-12-01 14:57

Devoted skrev:

>Lasse, jeg vil næsten garantere dig for, at der er lige så mange der kikker
>i denne gruppe for at finde en til at låse deres telefon op, som der er i
>markeds gruppen.

Det er stadig den forkerte gruppe - og blot fordi mange bruger en
forkert gruppe bliver gruppen ikke den rigtige af det.
Det kunne være der skulle foreslås at oprette en gruppe der hedder

>Er det så forfærdeligt at der er reklamer herinde?

Hvis ikke det bliver holdt nede og folk ikke bliver gjort opmærksom på
det, så eskalerer det sikkert - det er set i andre gruppe - så bliver
det pludselig 'tilladt' - fordi "sådan har det altid været i gruppen".

Det er ligesom spam (det er vel spam noget af det). Det tager ikke et
øjeblik at trykke delete, men hvis vi ikke prøver at holde dem
tilbage, så bliver det 'lovligt', og så bliver de blot ved og ved -
det er jeg (og andre håber jeg) ikke interesseret i.

>Den eneste der ser ud til
>at tage notits af det er dig, der komenterer hver enkelt "fejltrin"

Jeg gør pænt opmærksom på det, ja.
Desuden har jeg fået feedback fra mange der sætter pris på jeg
informerer nye/intetanende i gruppen om hvordan man 'opfører' sig,
hvad man ikke må ifølge netiketten osv. Desuden har 'kampen' med
Thomas Madsens spam vist efterhånden lykkedes - og det er der vist
mange der sætter pris på - jeg har fået en del mails der bakker op
omkring det (dog også et par enkelte der har svinet mig til fordi de
mener han skal have lov til at spamme løs).

>efterfulgt af din (helt lovlige) signatur, hvor du selv reklamerer.

Det er en fejl når jeg glemmer at sætte en anden signatur ind i disse
debatter (omkring netikette). Selvom min signatur er OK, så kan jeg
godt forstå den kan provokere i debat om netikette.

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Læs om signaturer: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-12-01 11:47

> Så skal han skrive et indlæg i news:dk.marked.privat.telefon.mobil -
> det ved du også god Boris.

Er det så ikke reklame når du skriver "Det er vi en del der kan her i
gruppen"?
Jo, det skulle jeg tro...!

Senere...!

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-12-01 15:06

Boris Mathiasen skrev:

>Er det så ikke reklame når du skriver "Det er vi en del der kan her i
>gruppen"?
>Jo, det skulle jeg tro...!

Den er lidt svær synes jeg. Gruppen er ikke til handel, og jeg mener
jeg har gjort folk opmærksom på det (at handel ikke foregår i denne
gruppe) i de svar jeg har skrevet, og så samtidigt givet dem et svar -
at de kan tage et kig rundt i gruppen og finde en de evt. vil handle
med. Det er selvfølgelig OK at tage et kig i denne gruppe og skrive
privat til en, for naturligvis er vi mange her i gruppen der unlocker.
Vil man ikke skrive privat til en enkelt, så er markedsgrupperne de
rigtige at bruge.

>Senere...!

?

FUT: dk.admin.netikette - hvor denne debat hører hjemme.

venligst,
Lasse Hedegaard