Frygtelig!
Fra : Louise

Dato : 06-12-01 01:00

Jeg ved godt at i denne gruppe koncenterer vi os om kattene, men da jeg
læste BT's spiseseddel idag kunne jeg ikke undgå at få en klump i halsen. 60
indebrændte hunde... Hvor frygteligt.. Stakkel hunde og familie der kunne se
dere livsværk gå op i flammer. Jeg vil opfrodre alle til at skrive en lille
hilsen i deres gæstebog på deres hjemmeside så de ved at alle føler med dem
og deres tab.
www.hundeformidling.subnet.dk
Hilsen Louise

Fra : Margot Martensen

Dato : 06-12-01 10:42

"Louise" <weje@weje.dk> wrote in message

> [...]
> hilsen i deres gæstebog på deres hjemmeside så de ved at alle føler med dem

Sig mig, var det ikke Nordjysk hundeformidlig, der var så meget snak om
for et år eller to siden. De solgt syge hunde,og havde en regulær "hundefabrik"
??? Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Anyway, det gør ikke tragedien mindre for de stakkels hunde OG mennesker.

Mange hilsner

Margot

--
Posted from cpe.atm2-0-1141001.hrnxx3.customer.tele.dk [194.239.150.50]

Fra : Gitte

Dato : 06-12-01 11:26

Det lyder da sandsynligt, jeg ved dog ikke om der har været postyr
p.g.a. dem ... deres avlspolitik og deres RET brede udvalg af racehunde
(uden stamtavle) taget i betragtning, burde der måske have været det.
Hvorfor holde så mange hunde i båse i en staldbygning med henblik på
avl? Næppe fordi man ønsker at avle hvalpe, der vokser op i stuen
omgivet af mennesker og hunde, der er vant til at leve i et hjem
indendøre.... jeg synes det lugter af penge! Så vidt jeg har forstået,
er 60 hunde døde mens 40 overlevede....det er ret mange hunde at holde
som privatperson - når de fleste holdes med henblik på avl.
Og jo, det er stadig utrolig tragisk, at så mange hunde har måttet lade
livet, men jeg synes egentlig også det er ret trist, at der findes den
slags "fabrikker" idag.
-Gitte