Controller
Fra : Rasmus Lund-Petersen

Dato : 06-12-01 08:12

Jeg sidder med en harddisk til en bærbar computer som jeg gerne skulle have
noget data ud af - jeg har ikke den bæbare computer da den er gået i
stykker. Er der nogen der ved om man kan købe en controller til sin
"normale" computer så man kan smide en disk fra en bærbar computer i?

Mvh
Rasmus

Fra : Henning

Dato : 05-12-01 23:22

On Wed, 5 Dec 2001 23:11:51 -0800, "Rasmus Lund-Petersen"
<rasmus@jepponet.dk> wrote:

> [...]
>stykker. Er der nogen der ved om man kan købe en controller til sin
>"normale" computer så man kan smide en disk fra en bærbar computer i?

Ikke en controller, men et adaptorstik mellem det almindelig 40-pins
stik på din PC og stikket på disken fra den bærbare. Fåes bl.a. hos
www.brinck.dk - koster omkring 100,-

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 06-12-01 14:03

On Wed, 05 Dec 2001 23:21:36 +0100, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>Ikke en controller, men et adaptorstik mellem det almindelig 40-pins
>stik på din PC og stikket på disken fra den bærbare. Fåes bl.a. hos
>www.brinck.dk - koster omkring 100,-

Nu får i ikke at vide hvor jeg arbejder, men vi tager altså kun det
halve for dem.

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.