hvilken blæser til min duron processor
Fra : ----IQ-----

Dato : 05-12-01 21:56

Jeg har en _____, som jeg er meget træt af...den larmer som en jetjager og
jeg kan ikke sove mens min computer er i gang...og det skulle jeg jo gerne,
da den helst skal køre som server 24/7.....

Kan i forslå en som er god billig og som i evt har kendskab til....Jeg blev
også foreslået denne blæser herinde, men jeg må sige gutter....den har ikke
levet op til mine forventninger.....

Den skal kunne køle godt ned...det er en 800 Mhz processor.

MVH Niller
icq: 141993309

Fra : ----IQ-----

Dato : 05-12-01 21:57

sorry glemte at sige at det var en blue orb...

Fra : Butch

Dato : 05-12-01 23:36

> sorry glemte at sige at det var en blue orb...

Hej
Du mener forhåbentlig en Crome eller golden orb. En B-Orb er til grafikkort
og chipsæt.
Jeg kan foreslå en Taisol 760 den kan sagtens klar dit kølebehov selv ved
7v. Ved 7v er den tilmed helt lydløs. Hvis du senere får lyst til at
overclocke eller opgradere cpuen kan du beholde køleren, og bare køre
blæseren ved 12v.

Jeg ved ikke hvad du betegner som billigt men en 760'er er koster kun ca
250.- og er imho den bedste køler i den prisklasse.

/Butch

Fra : Butch

Dato : 05-12-01 23:36

Hej igen

Her er et link til en forhandler
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=122&page=1

/Butch

Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-12-01 16:59

On Wed, 5 Dec 2001 21:57:03 +0100, ----IQ----- wrote:

Molex Radial Fin Copper er ganske fin!

Eller måske en Silent Saturn med en Papstblæser på!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
This message is SHAREWARE, please register...