S-Video til Scart eller antenne ?
Fra : Ingolf

Dato : 05-12-01 20:21

Hej

Jeg har købt et ATI XPert grafikkort, hvor der er et TVOUT stik. Dette stik
er af typen S-Video, men hverken mit fjernsyn eller video har sådan en
indgang. Kan man konvertere signalet til Scart eller Antenne ?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-12-01 21:24

"Ingolf" <DONT_SPAMingolf@musling.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er af typen S-Video, men hverken mit fjernsyn eller video har sådan en
> indgang. Kan man konvertere signalet til Scart eller Antenne ?

Jep jep...

du skal bare have fat i sådan en fætter her...
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1614577896

De 2 af indgangene er til lyd, men dem behøver du jo ikke at bruge, hvis du
hellere vil have lyden ud på et anlæg e.l.

Thore Jesen

Fra : Leony

Dato : 06-12-01 13:04

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> du skal bare have fat i sådan en fætter her...
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1614577896

Dog købes i enhver radioforretning med respekt for sig selv og ikke kun i de
nævnte butikker.
Koster mellem 50- 100 kr.

Leony

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-12-01 16:33

"Leony" <leony@NOSPAMmailme.dk> skrev i en meddelelse

> "SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dog købes i enhver radioforretning med respekt for sig selv og ikke kun i
> [...]
ja selvfølgelig, det var mere for at bibringe det grafiske indtryk......

Fra : Ingolf

Dato : 06-12-01 19:37

Det visualle er altid en bedre identifikation. Billede af 'Converteren' ser
da ud til at være benhård! ;)

Takker

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-12-01 04:47