Clocke min playstation2 ?????
Fra : AI_PC_SUPPORT

Dato : 05-12-01 20:11

Hejza alle sammen.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan fanden jeg clocker min
CPU i min playstation2.

MVH
Supporter online.subnet.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-12-01 21:55

On Wed, 05 Dec 2001 19:10:48 GMT, "AI_PC_SUPPORT"
<AI_PC_SUPPORT.news@kandu.dk> wrote:

>Hejza alle sammen.
>Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan fanden jeg clocker min
>CPU i min playstation2.

Det tror jeg ikke du skal regne med at kunne, de konsoller jeg har
haft kigget på har en system clock som mere eller mindre styrer alle
enheder i maskinen, derfor vil en øgelse at CPU´ens frekvens påvirke
alle enheder i maskinen, dvs. inklusive den hastighed spillene blivet
afviklet ved og opdaterings frekvensen på TV udgangen.

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.