Hvilke ram?
Fra : Klitgaard

Dato : 05-12-01 18:29

Hey...

Skal have nogle DDR-ram - hvilke er de bedste til prisen (har ikke så mange
gryn)? Er det Apacer, Kingston eller en helt tredje?

::...Klitgaard

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 06-12-01 15:12

In article <3c0e5b34$0$47256$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
klitgaard@REMOVEmailme.dk says...
> Hey...
>
> Skal have nogle DDR-ram - hvilke er de bedste til prisen (har ikke så mange
> gryn)? Er det Apacer, Kingston eller en helt tredje?

Crucial (i England) har en rigtig god pris på deres moduler. Jeg sparede rent
faktisk 30,- ved at købe 2 stk. 256 moduler hos dem.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-12-01 15:45

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com> wrote in message
> Crucial (i England) har en rigtig god pris på deres moduler. Jeg sparede
rent
> faktisk 30,- ved at købe 2 stk. 256 moduler hos dem.

Købte du med VISA-kort? Hvad med told og moms?

Fra : Deaster

Dato : 07-12-01 14:47

--
"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> "Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com> wrote in message
> rent
>
> Købte du med VISA-kort? Hvad med told og moms?

Øhh, du køber ind i England

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-12-01 15:05

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> wrote in message
> Øhh, du køber ind i England

Jeg er ikke så meget inde i det her. Jeg går ud fra der blev brugt VISA-kort
eller lign. så. Er det noget med at der ikke skal svares told og moms fordi
England er et EU-land, eller?

Fra : Deaster

Dato : 10-12-01 11:48

--
> [...]
VISA-kort
> eller lign. så. Er det noget med at der ikke skal svares told og moms

Du skal netop IKKE betale moms og told, hvis du køber varer i et andet EU
land. Derimod kan det være firmaet skal betale dansk moms hvis de sælger for
over ca. 285.000 kr. om året til Danmark.

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-12-01 19:49

> [...]
for
> over ca. 285.000 kr. om året til Danmark.

Takker, så er det jo opklaret.