Hojde over vanded Bavaria 340 Dehler 34
Fra : Chris Lytken

Dato : 05-12-01 17:55

Er der nogen der enten kender eller hved hvor jeg kan finde hojden over
vandoverfladen for en Bavaria 340 og/ eller en Dehler 34
Det er ret vigtigt da jeg skal anskaffe mig sadan en i Juli 2002 og for at
komme til min havn skal jeg under en motorvejsbro med max
gennemsejlingshojde pa 16 meter ved mellemvandstand.
Pa forhand tak
christof lytken

Fra : Claus Frørup

Dato : 06-12-01 18:31

Isang tao pinangalanan Chris Lytken nagsulat :

Et vildt gæt: http://www.dehler.com/

--

Så blev jeg endelig skipper på egen båd igen. Se billederne af KIRI.
http://home.worldonline.dk/~cfroerup/ Klik på "Min nye båd"

Fra : Lars Bonde

Dato : 07-12-01 00:31

prøv www.udkik.dk . Her er alle bådes data.
Lars

Fra : Jørgen Holm

Dato : 07-12-01 12:46

www.sailguide.com
har afsat plads til angivelse af mastehøjde i deres bådoversigt (men har
desværre kun ca angivelse 15m for bavaria 340 og 14.5 for bavaria 34 og slet
ikke for dehler 34) For bavaria er der en henvisning til en svensk bavaria
ejerhjemmeside http://www.gustafsson.org/bavaria som måske kan hjælpe dig.

Fra : @ndersson

Dato : 08-12-01 13:46

Hej alle

Jeg har været lidt rundt på nettet.. og fundet Bavaria 340 nogle steder..
Umiddelbart er masten 15,5 meter høj.. Den bliver da målt "oven på" båden så
jeg ville ikke satse på at komme ind under kalvebro

her er 2 links:
http://yweb.marnet.fi/cgi-bin/msqlquery/bm/nautikar/page.html?boatid=92
http://www.sailguide.com/Bavaria_340.htm

Men hvis der er for at ligge i Sydhavnen så skulle du måske undersøge om
hvor længe du kan ligge der.. Der er da jævnligt politikere der vil lukke
disse havne.. Hvad med at ligge i Brøndby Havn....

Hilsen

Andy

Matros og Skipper på skuden JAM, BSS

Fra : Chris Lytken

Dato : 07-12-01 12:57

Indtil videre har jeg modtaget følgende råd.
Udkig og Dehlers hjemmeside. Desværre oplyser hverken UDKIG eller
www.Dehler.com HØJDEN OVER VANDOVERFLADEN!

Fra : Bo Jensen

Dato : 07-12-01 21:24

> Indtil videre har jeg modtaget følgende råd.
> Udkig og Dehlers hjemmeside. Desværre oplyser hverken UDKIG eller
> www.Dehler.com HØJDEN OVER VANDOVERFLADEN!

Hej.

Tjae...lad dog fantasien råde. Med så stor sikkerhed for at skulle købe een
af netop de to ikke helt billige både burde der vel være budget til at
foretage et helt alm. telefonopkald til bemeldte værfter. Nummeret på
udlandsoplysningen findes i enhver telefonbog.

Mvh
Bo