Save Flash
Fra : KGB

Dato : 05-12-01 15:17

Hey, jeg ved godt jeg har spurgt om det før, men jeg kan ikke lige finde den
igen...

Hvis jeg har set en flash film, hvor gemmer den sig så på min hd ??

KGB

--
Calm Under Pressure

Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 05-12-01 16:43

Du skal se i kilden til html filen, der ligger adressen på filen, den taster
du så ind i et download apperat - fx download accelerator. Lidt teknisk, men
det er den eneste måde jeg kender

--
-Mvh.
-Emil hauch Jensen

http://www.prodigium.dk
root@prodigium.dk

Fra : Michael Peo

Dato : 05-12-01 16:55

Må jeg spørge hvad du vil med filen??

/peo

Fra : KGB

Dato : 05-12-01 17:06

"Michael Peo" <peo@bandage.dk> wrote in message
> Må jeg spørge hvad du vil med filen??

gemme den, så jeg kan vise den når/til hvem jeg vil.

Altså. jeg har set den på nettet, men nu vil jeg gemme den påmin hd. OG så
vidt jeg ved, så lagrer den sig et eller andet sted når den er afspillet -
right? Hvor finder jeg den så?

> /peo

KGB

Fra : Michael Peo

Dato : 05-12-01 17:53

Den ligger i din cache, en mappe der hedder "Temporary Internet Files"
(mappens navn og placering kan variere fra OS til OS - søg på "temp"). I
denne mappe ligger flashfilen - så er det bare med at gætte hvad den hedder!
I øvrigt:
Mange af de flash-filer du ser på nettet, består i virkeligheden af mange
små film. Den ene loader den anden osv. Derfor er det ikke sikkert at du får
det samme resultat når du bare ser filmen fra din HD - Den virker ikke som
den skal fordi den mangler en masse informationer. Endvidere kan det være at
filmen(e) gør brug af informationer fra en database, xml-fil, txt-fil eller
noget andet, og uden disse virker filmen(e) heller ikke efter hensigten.
Mange programmøre/flash'ere er ikke glade for at man piller ved deres
arbejde, og gør derfor hvad de kan for at gøre det så svært som muligt at
lure dem af. Ovenstående opbygning (samt nogle andre hemmelige småkneb) kan
være med til at sikre dette.
lidt xtra for en krone...
/peo
www.bandage.dk