Problemer med IIS
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 05-12-01 12:52

Hejsa, jeg har fået problemer med at skrive til mapper eller databaser. Jeg
får en meddelse om at fx. databasen eller objektet er skrivebeskyttet..Er
der nogen der ved hvor i IIS manageren jeg skal have ændret et eller andet?

Mvh. BB

Fra : Claus O

Dato : 05-12-01 13:14

"Brian Bendtsen" <bb@sign-x.dk> wrote

> får en meddelse om at fx. databasen eller objektet er skrivebeskyttet..Er
> der nogen der ved hvor i IIS manageren jeg skal have ændret et eller andet?

Højre klik på db´en/mappen og sæt rettigheder, bl.a. iusr-rettigheder.
Claus

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 05-12-01 13:22

Fra IIS? Eller stifinderen?

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 05-12-01 13:24

ligemeget har fundet ud af det....takker!

mvh. BB

Fra : MJ

Dato : 06-12-01 12:05

Jeg har nøjagtig det samme problem, men jeg kan godt nok ikke lige finde
det... Vil du fortælle, hvor du fandt det?

På forhånd tak!

Mvh. Mimi Jong